۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ بهمن چاپ
سخنگوی قوه قضائیه خبرداد:

حکم بازداشت ترامپ صادر شد

حکم  بازداشت ترامپ صادر شد

اقتصاد میهن: حکم جلب و دستگیری ترامپ و تعدادی دیگر از وابستگان آمریکایی در ماجرای شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی در عراق صادر شد.

غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی در خصوص "پیگیری تکمیل کیفر خواست پرونده شهید سردار قاسم سلیمانی در سفر اخیر به عراق"، گفت: یکی از موضوعات مذاکرات ما در سفر اخیر به عراق پیگیری این پرونده بود. در ملاقات ها قضات رسیدگی کننده هم حضور داشتند و در این پرونده در رابطه با مقامات امریکایی دخیل در پرونده از سوی قاضی عراقی حکم جلب و دستگیری ترامپ و برخی دیگر از وابستگان امریکایی صادر شده و تحقیقاتش تکمیل شده است.

وی افزود: قرار شد بخش دوم پرونده در رابطه با سایر شرکت ها و دولت هایی که در تبادل اطلاعات ایفای نقش داشتند پیگیری شود و مقررشد اطلاعات خود را در اختیار شورای عالی قضایی عراق قرار دهیم. همچنین موضوعاتی در رابطه با داعش و منافقین مورد بحث قرار گرفت. همچنین قرار شد همکارهای دو جانبه در عرصه بین المللی ادامه داشته باشد و در مباحث حقوق بشری در سطح بین الملل پیگیری هایی انجام شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها