۱۳۹۹ شنبه ۱۳ دي چاپ
کارشکنی در مسیر تصمیم "جو بایدن" برای بازگشت آمریکا به برجام

فشار شدید اسرائیل و عربستان بر دولت ترامپ برای حمله نظامی به ایران

فشار شدید اسرائیل و عربستان بر دولت ترامپ برای حمله نظامی به ایران

اقتصاد میهن: به گزارش رسانه‌های عربی به نقل از منابع آگاه ناشناس در آمریکا، عربستان و اسرائیل در حال فشار آوردن به دولت دونالد ترامپ هستند تا شخص رئیس جمهوری آمریکا در آخرین ساعات باقی ماندن اش در کاخ سفید فرمان حمله نظامی علیه ایران را صادر کند.

روزنامه "اسرائیل حایوم" در این‌باره می‌نویسد: "عربستان سعودی و اسرائیل خواستار وارد شدن امریکا به درگیری نظامی با ایران برای کارشکنی در مسیر تصمیم "جو بایدن" رئیس جمهوری منتخب امریکا هستند که خواستار بازگشت آمریکا به برجام است". این روزنامه به نقل از روزنامه عرب‌زبان "دارالحیات" می‌نویسد: "خواست اسرائیل و عربستان از دولت ترامپ، حمله امریکا به تاسیسات اتمی ایران است؛ بنابراین گزارش این فشار به شکل "شدیدی" بر دولت ترامپ وارد شده است. بنابر این گزارش امارات متحده عربی و بحرین در این تلاش نقشی نداشته‌اند هر چند که با نگرانی نظاره‌گر تحولات هستند." این روزنامه اسرائیلی می‌نویسد امارات مستقیما وارد برنامه عربستان و اسرائیل علیه ایران نشده چرا که نگران است چنین اقدامی رابطه آن کشور با ایران را بغرنج‌تر سازد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها