۱۴۰۲ دوشنبه ۲۲ آبان چاپ

بازدید فرمانده سپاه شهرستان ماهشهر از شرکت پتروشیمی خوزستان

بازدید فرمانده سپاه شهرستان ماهشهر از شرکت پتروشیمی خوزستان

اقتصاد میهن: فرمانده سپاه شهرستان ماهشهر به همراه هیئتی از مجتمع شرکت پتروشیمی خوزستان بازدید کرد.

به گزارش  اقتصاد میهن از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان، سرهنگ پاسدار امیر قمرزاده فرمانده سپاه شهرستان ماهشهر با هیئت همراه از مجمتع شرکت پتروشیمی خوزستان بازدید کرد.در این بازدید رضا صالح احمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان ضمن عرض خوش‌آمد و با یاد خاطره شهدا بخصوص سرداردلها شهید حاج قاسم سلیمانی که در امنیت کشور و منطقه نقشی تاثیر گذارداشت به ارائه گزارشی از نوع محصولات و میزان تولید آن پرداخت و بیان نمودند: با توجه به اینکه صنعت پتروشیمی از یکی از صنایع مادر در کشور هست، سعی نمودیم در ابتدا نیازهای بازار داخل و سپس جهت ارز آوری صادرات انجام دهيم.وی ادامه داد: با اشاره به کیفیت محقق شده محصولات تولیدی می‌توان این ادعا را داشت محصولات این شرکت حائر شرایط رقابت با شرکت های معتبر و صاحب برند بین المللی می باشد.

امیر قمرزاده فرمانده سپاه شهرستان ماهشهر با تقدیر از مدیرعامل و پرسنل شرکت پتروشیمی خوزستان تشریح کرد: با توجه به روحیه جهادی حاکم بر این شرکت احساس غرور میکنم به توانمندی عزیزان و خصوصا اینکه تمام اقدامات توسط جوانان انقلابی و متدین پای کار انجام شده است. فرمانده سپاه شهرستان در ادامه نیز از دفتر پایگاه بسیج شرکت پتروشیمی خوزستان بازدید نمود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها