۱۴۰۲ شنبه ۸ مهر چاپ
به مناسبت فرا رسیدن 7 مهر ماه؛

مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شرکت پتروشیمی خوزستان، برگزار شد

مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شرکت پتروشیمی خوزستان، برگزار شد

اقتصاد میهن: به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهر ماه «روز آتش نشانی و ایمنی» مراسم تحلیف آتش‌نشانان شرکت پتروشیمی خوزستان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان، در این مراسم ادهمی مدیر ‌HSE شرکت پتروشیمی خوزستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان پالایشگاه آبادان که این روز را به این مناسبت نامگذاری کردند گفت: ۷ مهر ماه تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار و فرشته‌های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث در زندگی خلق خاموش کنند.وی ادامه داد: همانطور که رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس از خاک پاک میهن اسلامی ایران دفاع کردند، ارزش زحمت و خدمات شما آتش‌نشانان عزیز که از جان و مال و خانواده خود می‌گذرید نیز کمتر آنان نیست.ادهمی افزود: رویکرد واحد آتش نشانی شرکت پتروشیمی خوزستان را پیشگیرانه دانست و این موضوع باعث شده است که شرکت در بین شرکت‌های پتروشیمی دیگر جز ایمنی‌ترین شرکت‌ها باشد.در پایان مراسم با اهدای لوح و هدیه از آتش‌نشانان ومنتخبین ایمنی واحدهای مختلف بهره‌برداری وتعمیراتی این شرکت تقدیر شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها