۱۳۹۹ شنبه ۶ دي چاپ

شبنم مقدمی به حرمسرای ناصرالدین شاه رفت

شبنم مقدمی به حرمسرای ناصرالدین شاه رفت

اقتصاد میهن: ناصرالدین شاه، از آن گروه فرمانروایان ایران است که زندگی شخصی اش، بار‌ها دستمایه سریال و فیلم سینمایی شده است. روابط درون دربار و حرمسرای این شاه، از جمله موضوعاتی است که همیشه به آن توجه شده و این بار هم در سریال «آهوی من مارال»، بخشی از داستان خواهد بود. تا کنون، بازیحسن معجونی، الهام کردا و شبنم مقدمی در این سریال شبکه نمایش خانگی قطعی شده است.

انتخاب بازیگران سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» ادامه دارد و شبنم مقدمی به عنوان تازه‌ترین بازیگر، به این سریال نمایش خانگی پیوست. پیش از این حسن معجونی برای ایفای نقش ناصرالدین شاه قاجار و الهام کردا در نقش انیس‌الدوله با این پروژه، قرارداد بسته است.

خلاصه داستان "آهوی من مارال"

در خلاصه قصه این سریال آمده است: «ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و، چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود و...»  سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها