۱۳۹۹ جمعه ۲۸ آذر چاپ
وضعیت تردد یلدایی پایتخت نشینان تعیین تکلیف شد؛

شنبه و یکشنبه تردد در تهران از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد ممنوع شد

شنبه و یکشنبه تردد در تهران از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد ممنوع شد

اقتصاد میهن: استاندار تهران گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۰ الی ۴ بامداد در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده همزمان با شب یلدا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندارتهران اعلام کرد: شرایط استان تهران به لحاظ بیماری کرونا به شدت ناپایدار است و همانطور که بار‌ها گفته شده شرایط نارنجی در این استان تهران به لحاظ نزدیکی و پیوستگی شهر‌های این استان به منزله شرایط قرمز است.وی تاکید کرد: از همین رو بار دیگر از شهروندان فهیم استان تهران درخواست می‌کنم تا همانند دیگر آیین‌های ملی نظیر روز ۱۳ فروردین که با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در منازل خود ماندند این بار نیز در دو روز منتهی به شب یلدا در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو یاریگر ما در اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا باشند.

محسنی بندپی افزود: بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودرو‌های شخصی نیز در این دو روز، از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد ممنوع شود. استاندار تهران اظهار داشت: این مصوبه به دستگاه‌های ذیربط در این استان ابلاغ شد و در روز‌های فوق عملیاتی می‌شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها