۱۳۹۹ جمعه ۲۸ آذر چاپ
‌‌‌‌شهردار منطقه یک تهران:

بازارچه فروش شب یلدا در پایانه تجریش برپا می شود

بازارچه فروش شب یلدا در پایانه تجریش برپا می شود

اقتصاد میهن: بازارچه فروش شب یلدا با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار در پایانه تجریش برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سودابه سوداگر مدیر بانوان شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با هدف جبران بخشی از خسارات وارد آمده به معیشت زنان سرپرست خانوار به دلیل شیوع بیماری کرونا، در آستانه ی فرارسیدن آخرین یلدای قرن با رعایت پروتکل های بهداشتی، بازارچه فروش تولیدات محصولات مشاغل خانگی و صنایع دستی این بانوان در پایانه تجریش برپا می شود.
وی افزود: شهروندان می توانند به منظور حمایت از این قشر جامعه در راستای کاهش آسیب پذیری اجتماعی و ایجاد زمینه های تامین معیشت پایدار و توانمندسازی اقتصادی استقلال و خودکفایی زنان سرپرست خانوار و صاحب مشاغل خانگی ، از این بازارچه دیدن و با خرید ملزومات خود مدیران شهری را در راستای رسیدن به اهداف عالیه طرح یاری فرمایید. سوداگر افزود: این بازارچه از روز پنجشنبه 28 تا یکشنبه 30 آذر ماه در پایانه تجریش از ساعت10الی 20 و در صورت اعمال محدودیت های تردد تا ساعت 18 برپا خواهد بود

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها