۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ آذر چاپ

رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری

رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری

اقتصاد میهن: کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری با حضور رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی وزارت کشور و مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل رونمایی شد.

سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، در این مراسم با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در شهرداری اظهار داشت: همواره تلاش شده که تصمیمات و برنامه‌های شرکت مبتنی بر فعالیت‌های پژوهش محور باشد و این شامل موضوعات مربوط به طراحی و بازآفرینی فضاهای شهر تا انتقال صنایع مزاحم می‌شود.وی با بیان اینکه ۱۴ عنوان پژوهشی در مجموعه شرکت ساماندهی برای مرکز مطالعات شهرداری تهران ارائه شده است، گفت: شرکت ساماندهی به عنوان شرکت برتر در حوزه پژوهش شهرداری تهران انتخاب شده است. فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهش محور نشان از توجه ما نسبت به بهره‌گیری از خرد جمعی است.

مفاخریان تاکید کرد: پژوهش‌های شرکت ساماندهی در زمینه‌های مختلف به خصوص موضوعات اجرایی و عملیاتی و مواردی است که مستقیماً به شهروندان مربوط است.اسمعیل زیارتی نصرآبادی، رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی هم در مراسم رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری با اشاره به سرعت بالای تولید اطلاعات گفت: دنیای امروز همواره در حال تغییر است و این تغییر شامل سبک زیست شهروندان، حمل و نقل شهری، نوع مصرف خدمات شهری و مشاغل می‌شود بنابراین مدیریت شهرها بدون توجه به این تغییرات غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه پژوهش‌های کارآمد می‌تواند به مدیریت متناسب شهر کمک کند، گفت: با بهره گیری از پژوهش‌ها و شناخت نیازهای به‌روز شهروندان می‌توان شهر را هوشمند، پاسخگو، مطلوب و کارآمد اداره کرد. کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، در ۵ فصل با عناوین اهمیت و مبانی ساماندهی مشاغل و اصناف، روش‌های اجرایی برای ساماندهی مشاغل و اصناف، آموزش‌های مورد نیاز در ساماندهی اصناف و مشاغل، کاربرد قوانین برای ساماندهی مشاغل و اصناف و معیارهای مکان یابی مجتمع‌های صنفی و خدماتی توسط فتاح رمضانعلی، هاشم نوروزی فرد و احمد رضایی به رشته تحریر درآمده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها