۱۳۹۹ يکشنبه ۲۳ آذر چاپ

۷۱ درصد تسهیلات مسکن محرومین را بانک مسکن پرداخت می کند

۷۱ درصد تسهیلات مسکن محرومین را بانک مسکن پرداخت می کند

اقتصاد میهن: مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۱ درصد از اعتبار تخصیصی مسکن محرومین استان کهگیلویه و بویراحمد توسط بانک مسکن پرداخت می شود.

محمد اکبری با اعلام این خبر افزود: سهم تخصیصی به استان از مسکن محرومین سال 99 که به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابلاغ شده است معادل 3500 واحد بوده که 2500 واحد آن به بانک مسکن اختصاص داده شد و سایر بانک های استان هم مجموعاً 1000 واحد پرداخت می کنند.اکبری تشریح کرد: از این تعداد تا کنون 2350 نفر از متقاضیان از بنیاد مسکن استان به مقصد بانک مسکن معرفی نامه اخذ کرده اند که در حال تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات در شعب بانک هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به ابلاغ سهمیه مسکن محرومین سال 99 در شهریورماه امسال، در همین زمان کوتاه، پرداخت تسهیلات حدود 700 واحد از سهمیه تخصیصی صورت گرفته است.مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بار اصلی پرداخت تسهیلات مسکن محرومین در استان بر دوش بانک مسکن است اظهار داشت: با وجود شرایط کرونایی و حجم بالای معرفی شدگان در کنار سایر طرح های متنوع حوزه گسترده مسکن ،کارکنان بانک مسکن استان به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای پرداخت سریع تسهیلات مسکن محرومین هستند.

اکبری پرداخت تسهیلات مسکن را به مردم خوب استان به ویژه قشر متوسط به پایین جامعه که مخاطب اصلی بانک مسکن هستند ، افتخاری برای بانک عنوان کرد و بیان داشت: بانک مسکن و کارکنان زحمتکش آن آمادگی پرداخت 100 درصدی تسهیلات را هم دارند اما باید بپذیریم ازدحام و شلوغی به نوعی مستلزم برنامه زمانبندی و نوبت دهی هم هست. اکبری از متقاضیان تسهیلات مسکن محرومین خواست با توجه به ترافیک کاری شعب بانک مسکن که ناشی از پرداخت بیش از 70 درصدی تسهیلات این بخش است، با صبر و حوصله و انجام عملیات ساخت و ساز مطابق قوانین و مقررات موجود برای تسریع در روند پرداخت همکاری لازم را داشته باشند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها