۱۳۹۹ شنبه ۱۵ آذر چاپ

مقابله با خیانت زناشویی در چین به روش قرون وسطی + تصویر

مقابله با خیانت زناشویی در چین به روش قرون وسطی + تصویر

اقتصاد میهن: پلیس چین اطلاع داد تحقیقات جنایی خود را در مورد اقدام چند نفر که دست و پای فردی را بسته و در رودخانه پرتابش کرده بودند آغاز کرده است.

به گزارش رسانه‌های چینی، این فرد چند روز پیش در حال خیانت به همسرش در دام اطرافیان افتاد و نزدیکانش او را به روشی که در قرون وسطی متهمان به زنا را در این کشور مجازات می‌کردند مجازات کردند.پلیس منطقه دیانبای در استان ماومینگ اعلام کرد تاکنون در این رابطه چهار نفر را دستگیر کرده است.

پلیس بعد از آنکه تصاویری در فضای مجازی از ورود چند نفر به یک محل و دستگیری مرد و زنی منتشر شد این موضوع را به سرعت پیگیری کرد و موفق شد مرد خائن را پیش از مرگ در آب رودخانه، نجات دهد.در تصاویر منتشرشده، دست و پای مرد خیانت کار بسته و در یک قفس قرار داده شد، سپس به مجرای رودخانه‌ای که در آن نزدیکی قرار داشت انداخته شد.

تصاویر این مرد ۴۱ساله بعد از نجات از مرگ در حالی که گریه می‌کرد نیز در رسانه‌های چین منتشر شده است. گرچه مسئولان چینی دلایل وقوع این اقدام را اختلافات عاطفی عنوان کردند، اما چینی‌ها در قرن‌های چهاردهم تا شانزدهم از این روش که به غرق کردن در قفس خوک‌ها معروف بود برای جرائم مربوط به خیانت‌های زناشویی استفاده می‌کردند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها