۱۳۹۹ دوشنبه ۳ آذر چاپ
به حضرت عباس، هیچ‌کس در مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست

ذوالنور خطاب به رئیس‌جمهور: فریاد ننه من غریب سر ندهید

ذوالنور خطاب به رئیس‌جمهور: فریاد ننه من غریب سر ندهید

اقتصاد میهن: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری در جلسه علنی با بیان اینکه هیچ‌کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست، بر ضرورت حفظ موضع عزت و قدرت در مقابل آمریکا و تمرکز در امتیازگیری از طرف مقابل تأکید کرد.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با متهم‌کردن دولت به پهن‌کردن فرش قرمز برای دشمن و امنیتی و سیاسی‌ترین کابینه بعد از انقلاب خواندن این دولت، عنوان کرد: «این را می‌دانید که اگر از موضع ضعف و سستی برخورد کنید میدان امتیازگیری را از دست داده‌اید و پیشاپیش زمینه امتیازگیری را برای دشمن فراهم کرده‌اید. شاعر درست گفته که اظهار عجز پیش ستمگر ابلهی است/ اشک کباب باعث طغیان آتش است».‌

او افزود: «به حضرت عباس، به کسی که شما قبول دارید، هیچ‌کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست، ولی از موضع اقتدار و عزت ورود کنید که حق مردم را تضییع نکنید؛ از همین اول از موضع عجز شروع نکنید که برجام بدبختی بود و ادامه‌اش بدبختی بیشتری برای مردم فراهم می‌کند. از موضع عزت و قدرت ورود کنید و از اصول و ارزش‌ها و حقوق ملت عقب‌نشینی نکنید و محکم بایستید».

نماینده مردم قم خطاب به رئیس‌جمهور مدعی شد: «یعنی چه که دوروبری‌های شما هرکدام در تمجید آمریکا و در حل این موضوع که می‌خواهیم تحریم‌ها را برداریم تمام حملات‌شان به نیروهای منتقد داخلی است؟ شما در امتیازگیری از طرف مقابل متمرکز شوید نه اینکه مرتب فریاد ننه من غریب سر بدهید».

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها