۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۹ آبان چاپ
در بازدید مدیرعامل بانک مسکن از حوزه فناوری اطلاعات تاکید شد

افزایش سرعت وکیفیت خدمات الکترونیکی بانک مسکن

افزایش سرعت وکیفیت خدمات الکترونیکی بانک مسکن

اقتصاد میهن: مدیر عامل بانک مسکن در بازدید از مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات،علاوه بر تاکید بر افزایش سرعت وکیفیت خدمات الکترونیکی بانک مسکن در دوره شیوع ویروس کرونا، ماموریت‌های جدیدی برای کارکنان این حوزه تعیین کرد.

در این بازدید دکتر محمود شایان، ضمن اطلاع از مسائل حرفه‌ای کارکنان شاغل در این بخش دستورات لازم به منظور پیگیری و رفع مشکلات موجود در این زمینه را صادر کرد.وی همچنین در جریان این بازدید در جلسه مفصلی که با مسوولان این حوزه در خصوص برنامه های حوزه فناوری اطلاعات بانک داشت، بر ادامه این جلسات و بررسی مختلف مسائل IT وحل و فصل موضوعات ذی ربط تاکید کرد.افزایش سرعت و کیفیت در انجام فعالیت‌ها، افزایش حوزه‌های نظارتی، توسعه ابزارهای الکترونیکی در خدمت رسانی به مشتریان و بازبینی فرایندها بخشی از ماموریت‌هایی بود که مدیرعامل بانک مسکن در این بازدید نسبت به انجام آن‌ها از سوی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد تاکید قرار داد.

علاوه بر آن توسعه موضوع ETC  ( بحث الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی کشور)، اعمال نظارت بیشتر بر فرایندهای الکترونیکی بانک، ورود بیشتر به مباحث توانمندسازی فعالیت‌های غیرحضوری و الکترونیکی بانک و همچنین تعامل بیشتر با سایر مدیریت‌های فعال در مجموعه بانک مسکن، موضوعات مورد اشاره و مورد تاکید از سوی مدیرعامل بانک مسکن در بازدید ازحوزه IT بانک بود.براساس این گزارش مدیرعامل بانک مسکن همچنین بر ضرورت افزایش سرعت وکیفیت در سیستم متمرکز بانکی و جمع‌آوری سیستم‌های بانکی قدیمی تاکید کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها