۱۳۹۹ شنبه ۲۴ آبان چاپ

رییس سازمان خصوصی سازی برکنار شد

رییس سازمان خصوصی سازی برکنار شد

اقتصاد میهن: اخبار رسیده حاکی از عزل علیرضا صالح، رییس سازمان خصوصی سازی توسط وزیر اقتصاد حکایت دارد.

بنابر اخبار رسیده وزیر اقتصاد که در آستانه استیضاح از سوی مجلس قرار دارد، در اقدامی ناگهانی رییس کل سازمان خصوصی‌سازی را که حدود یکسال پیش منصوب کرده بود، عزل کرد.به نظر می رسد بررسی مجدد شرکت های واگذاری شده سبب این تصمیم وزیر شده است.همچنین برخی معتقدند رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام برخی مسائل در خصوص تصمیم وزارت نفت مبنی بر عدم عرضه دارا یکم پالایش در شکل گیری آغاز ریزش سنگین بورس سه ماهه بورس نقش داشته است.

بر اساس پیگیری مهر رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به این خبر گفته است که "عزل خود را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب!"این در حالی است که برخی منابع از عزل رئیس سازمان خصوصی سازی خبر می‌دهند.

گفتنی است علیرضا صالح، رئیس این سازمان خصوصی سازی پس از برکناری و بازداشت عبدالله پوری حسینی؛ رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی از ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ در راس این سازمان مشغول به کار کرد.وی پیش از این نیز معاون سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است. صالح همچنین قائم مقام فعلی صندوق توسعه ملی است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها