۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ آبان چاپ

جلسه ارزیابی پروژه سبز در ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد

جلسه ارزیابی پروژه سبز در ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد

اقتصاد میهن: جلسه ارزیابی پروژه تزریق پودرزغال (PCI) مطابق با منطقEAST (Environment,accounting,social,technology) ، در سطح بین المللی و جهت کسب تندیس بنیاد جهانی انرژی توسط ارزیابان انجمن مدیریت سبز ایران با محوریت مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مشارکت مدیریت‌های مرتبط برگزار گردید.

در این جلسه پروژه مذکور از منظر زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژِی مورد ارزیابی قرارگرفت و توضیحات لازم در خصوص هر یک از معیارهای مورد اشاره و مستندات مربوطه به تیم ارزیاب ارایه گردید. پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند‌ها با توجه به دارا بودن مزایای زیست محیطی متعدد در سال جاری توسط مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست به عنوان پروژه سبز به انجمن مدیریت سبز ایران ارایه و با تکمیل پرشسنامه‌های مربوطه و انجام دفاعیات لازم موفق به کسب بالاترین امتیاز در سطح ملی و کسب حد نصاب امتیاز لازم جهت رقابت در سطح بین‌المللی و کسب تندیس بنیاد جهانی انرژی گردید.

لازم به ذکر است هر ساله پروژه‌های زیست محیطی معرفی شده توسط صنایع و ارگان‌های مختلف کشور به انجمن مدیریت سبز ایران بر اساس منطق EAST توسط انجمن مذکور مورد ارزیابی قرار می گیرند. این فرآیند هر ساله در دو سطح ملی و بین المللی برگزار می گردد و پروژه‌هایی که بتوانند حد نصاب نمره ارزیابی لازم در سطح ملی را کسب نمایند توسط انجمن مدیریت سبز ایران به بنیاد جهانی انرژی معرفی و در سطح بین المللی مطرح و مورد ارزیابی قرارمی گیرند. پروژه‌هایی که در سطح بین المللی در رقابت با پروژه‌های معرفی شده توسط سایر کشورها بتوانند امتیاز لازم را کسب نمایند موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر از بنیاد جهانی انرژی گشته و می توانند از مزایای در نظر گرفته شده توسط بنیاد مذکور جهت پروژه‌های سبز برخوردار گردندو

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها