۱۳۹۹ سه شنبه ۱۴ مرداد چاپ
مدیر عامل فروشگاه رفاه خبر داد

کارنامه درخشان فروشگاه رفاه در ارتقاء صنعت خرده فروشی/ آمار اشتغال زایی شرکت رفاه از مرز 11هزار نفر گذشت

کارنامه درخشان  فروشگاه رفاه در ارتقاء صنعت خرده فروشی/ آمار اشتغال زایی شرکت رفاه از مرز 11هزار نفر گذشت

اقتصاد میهن: مدیر عامل فروشگاه رفاه با تشریح برنامه های این شرکت در راستای ارتقاء صنعت خرده فروشی، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و راه اندازی شعبات کوچک ، توانسته ایم در سال 98 به اندازه 23 سال قبل، توسعه را برای این مجموعه به ارمغان بیاوریم.

ایجاد اشتغال برای 11 هزار نفر در فروشگاه رفاه

به گزارش خبرنگار اقتصاد میهن، دکتر رسول محمدی از اشتغال 11 هزار نفر در این مجموعه خبر داد و افزود: در شرایطی که  وضعیت کسب وکار و اشتغال درکشوربه دلیل تحریم های ظالمانه از وضعیت مناسبی برخوردار نمی باشد، ما توانسته ایم در دوسال گذشته تعداد افراد شاغل در فروشگاه را از 2700 نفر در سال 1397 به 11هزار نفر در سال جاری، افزایش دهیم که این آمار تاییدی بر سیاست های اصولی و منطقی تدوین شده در این مجموعه می باشد.

آغاز به کار سیستم فروش آنلاین و تلفنی فروشگاه رفاه

دکتر محمدی از راه اندازی سیستم فروش آنلاین و تلفنی در فروشگاه رفاه خبر داد  و تصریح کرد: در حال حاضر سیستم فروش آنلاین ما در استان تهران و البرز به مورد اجرا گذاشته شده است و در آینده نزدیک قصد داریم این برنامه را در 12 استان اجرا کنیم.

بیش از 98 درصد کالاهای عرضه شده، ایرانی است

مدیر عامل فروشگاه رفاه با اعلام این مطلب که بیش از 98 درصد کالاهای عرضه شده در این مجموعه ، کالاهای با کیفیت ایرانی می باشد، گفت: یکی از سیاست های این شرکت  حمایت از برندهای وکالاهای تولید ایرانی می باشد که در این راستا توانسته ایم با همکاری فی مابین با شرکت های تولید کننده  کالاهای با کیفیت، علاوه بر کسب رضایت مشتریان، سهم بسزایی را در راستای حمایت از تولید کنندگان کشورمان ایفا کنیم.

توزیع  2 میلیون و 200 هزارسبد بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد

دکتر محمدی در ادامه با تشریح برنامه های حوزه اجتماعی فروشگاه رفاه از توزیع  2 میلیون و 200 هزارسبد بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت عید غدیر خم خبر داد و گفت: همچنین با همکاری هلال احمر و سازمان یونیسف به منظور جلوگیری از سوء تغذیه مادران شیرده بی بضاعت ،  40 هزار بسته حمایتی را بین آنها در قالب « طرح مادران» توزیع کنیم.

اعطای تسهیلات 1میلیون و 200 هزارتومانی خرید به 1.5 میلیون بازنشسته صندوق بازنشستگی

دکتر محمدی در پایان از اعطای  تسهیلات یک میلیون و دویست هزارتومانی خرید کالا از فروشگاه رفاه، با کارمزد دو درصد بین 1.5 میلیون بازنشسته « صندوق بازنشستگی کشور» خبر داد و گفت: برای تحقق این تسهیلات اعتباری بالغ  بر هزار و هشتصد میلیارد تومان در نظر گفته شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها