به گزارش روابط عمومی، دکتر سلیمانی ،با ترسیم سیاست های صنعت بیمه در بحران شیوع کرونا ، استفاده از روش ها و محصولات جدید بیمه ای از جمله در بخش های بیمه های مسئولیت، بیمه کیفیت محصول، ضمانت نامه های بیمه ای وغیره را در راستای کمک به تولید کنندگان در سال جهش تولید و هدف شرکت های بیمه برای دستیابی به رشد تولید و نیز ارائه خدمت خواند و افزود انتظار داریم بیمه آسیا در ارائه این محصولات جدید هم مثل سال های قبل پیشرو باشد.
دکتر سلیمانی با اشاره به تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر صنعت بیمه، گفت: با توجه به اینکه همه گیری ویروس کرونا بر بخش هایی از اقتصاد از جمله صنعت گردشگری، هتل داری، خدمات و صنایع هوایی تاثیر گذار بوده است، شرکت های بیمه در فروش محصولات بیمه ای مرتبط با این بخش ها با کاهش در آمد بیمه ای روبرو هستند که میدواریم محصولات جدیدی که از سوی شرکت های بیمه از جمله بیمه آسیا طراحی می شود این کاهش را جبران کند.
رئیس کل بیمه مرکزی افزود: از سوی دیگر در بخش بیمه های درمان تکمیلی نه تنها کاهش نداشته ایم بلکه در این بخش با افزایش هم روبرو هستیم. وی اضافه کرد: شرکت بیمه آسیا به عنوان شرکت پیشرو در زمینه مقابله با گسترش ویروس کرونا و ایفای مسئولیت اجتماعی خود در کنار دیگر شرکت های بیمه کارهای خوبی انجام داده است، که پوشش هزینه های درمان کرونا و توزیع اقلام پیشگیری از گسترش بیماری در سطح کشور از آن جمله است و انشالله در آینده هم این کمک ها ادامه خواهد یافت.
رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: در تمام دنیا شرکت های بیمه ضمن رصد دائمی بازار، به دنبال بهره گیری از روش های جدید از جمله الکترونیکی کردن کارها و استفاده از ظرفیت های بخش IT و نیز استارت آپ ها در صنعت بیمه هستند. بیمه آسیا می تواند با بهره گیری از نیروهای خوبی که در مجموعه بیمه آسیا وجود دارد، در این زمینه ها و محصولات جدید هم کار کند.