۱۳۹۹ سه شنبه ۱۷ تير چاپ
همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار می شود

برگزاری نمایشگاه پوشش اقوام ایرانی در جنوب شهر تهران

برگزاری نمایشگاه پوشش اقوام ایرانی در جنوب شهر تهران

اقتصاد میهن: همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه پوشش اقوام ایرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در منطقه 19 برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه توسط اداره امور بانوان این حوزه و با مشارکت  پایگاه بسیج ناحیه ابوذر و دانشکده شریعتی در محوطه مدرسه شهید مفتح محله عبدل آباد در قالب بیش از 20 غرفه محصولات عفاف و حجاب از 21 تا 28 تیر برپا خواهد شد.
در این نمایشگاه ضمن ارائه محصولات پوشش اقوام ایرانی، غرفه های آموزش دوخت چادر و بستن روسری و مشاوره مذهبی برپا می شود. همچنین کودک خلاق،آرزوهای صورتی، آشنایی با مستبصرین، چادری ها فرشته اند، صورت و سیرت و غرفه سقوط تا هبوط از دیگر عناوین غرفه های نمایشگاه پوشش اقوام ایرانی هستند.
او درتشریح سایر برنامه های مناسبتی هفته عفاف و حجاب گفت: برگزاری مسابقات قرآنی وکارگاه های آموزشی همراه با تجلیل از بانوان محجبه، نشست صمیمی با دختران با موضوع حجاب در سراهای محلات با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ارسال پیامک با مضامین عفاف و حجاب، فضاسازی و تبلیغات محیطی و تهیه و توزیع بروشوراز دیگر برنامه های فرهنگی این هفته هستند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها