۱۳۹۹ دوشنبه ۱۹ خرداد چاپ

خودسوزی جانباز کرمانشاهی مقابل بنیاد شهید! + تصاویر (+18)

خودسوزی جانباز کرمانشاهی مقابل بنیاد شهید! + تصاویر (+18)

اقتصاد میهن: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در مورد خودسوزی یک جانباز مقابل این اداره توضیحاتی ارائه داد.

حجت الاسلام هادی عسگری اظهار داشت: دقایقی پیش جانبازی ۱۵ درصد در خیابان و نزدیک به اداره کل بنیاد شهید اقدام به خودسوزی کرد.وی گفت: به طور جدی در حال بررسی علت این موضوع هستیم.مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: این فرد به برای دریافت تسهیلات به بنیاد شهید مراجعه کرده که با وام وی نیز موافقت شده است، اما شواهد حاکی از آن است که این فرد دارای اختلافات خانوادگی بوده است. وی عنوان کرد: پس از اطلاع از علت خودسوزی، در اسرع وقت اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره این ماجرا انجام خواهد شد.

تکمیلی:

* فوت جانباز کرمانشاهی که خودسوزی کرده بود

جانباز کرمانشاهی که مقابل اداره کل بنیاد شهید استان کرمانشاه خودسوزی کرده بود، فوت شد. به گزارش مهر، جانباز کرمانشاهی که صبح امروز دوشنبه مقابل اداره کل بنیاد شهید استان کرمانشاه اقدام به خودسوزی کرده بود و به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شده بود ساعتی پیش فوت کرد. گفتنی است، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه در بیان جزئیات این اتفاق اعلام کرده که این فرد جانباز ۱۵ درصدی بوده که برای دریافت تسهیلات به بنیاد شهید مراجعه کرده بود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها