۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ مرداد چاپ

اعلام آمادگی سازمان تعاون روستایی برای حضور پررنگ تردر میادین میوه و تره بار

اعلام آمادگی  سازمان تعاون روستایی برای حضور پررنگ تردر میادین میوه و تره بار

اقتصاد میهن: معاون وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم همکاری با این سازمان گفت: نیازمند همکاری همه جانبه و پایدار با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ حسین شیرزاد در این دیدار که با حضور روسا و نمایندگان اتحادیه‌های کشاورزی و روستایی کشور تشکیل شده بود، افزود: تعاونی‌های روستایی و کشاورزی می‌توانند در تامین میوه و سبزی مورد نیاز باراندازهای محصولات کشاورزی و غرفه‌های میادین میوه و تره بار مشارکت نمایند.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در این جلسه با اشاره به اینکه امواج پر نوسان قیمت‌ها در بخش کشاورزی با استفاده از مکانیزم کنترل عرضه و تقاضا و با همکاری دستگاه‌های دست اندرکار قابل مدیریت کردن است، اظهار کرد: با مشارکت هم می‌توانیم حاشیه‌های بازار و نوسان قیمت‌ها را کاهش داده و فاصله مصرف‌کننده و تولیدکننده را به حداقل برسانیم.
وی با بیان اینکه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به دنبال غرفه داری نیست، تصریح کرد: شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی از ظرفیت‌های خوبی برخوردارند که می‌توانند در تامین محصولات کشاورزی مورد نیاز میادین میوه و تره بار مشارکت کرده و نقش موثری بر عهده بگیرند.
معاون وزارت جهادکشاورزی با تاکید بر قول همکاری همه جانبه و متنوع به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس قراردادها و تفاهم‌نامه‌های مشترک، خاطرنشان کرد: آمادگی داریم ضمن کمک در تامین محصولات کشاورزی مورد نیاز، در موضوعات تخصصی همچون سرمایه گذاری در زیرساخت‎ها در فضایی تخصصی و در قالبی متشکل و متمرکز در کنار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در حاشیه این دیدار با اشاره به فعالیت 246 میدان و بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران گفت: حضور و مراجعه روزانه حدود یک میلیون شهروند به این مراکز برای تهیه نیازها و مایحتاج روزانه خود، نشان دهنده اعتماد شهروندان تهران به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و یک سرمایه اجتماعی بسیار ارزشمند است. سید سعید راد به نقش سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در حذف واسطه‌ها و تعدیل قیمت‌ها اشاره کرد و افزود: همچنان که برای حمایت از تولیدکنندگان تلاش کردیم تا واسطه‌ها را حدف کنیم، لازم است تولیدکنندگان نیز با افزایش کیفیت تولیدات خود در پی حفظ حقوق مصرف‌کنندگان باشند و در این راه نقش جهاد کشاورزی و تعاونی‌های روستایی بسیار پر رنگ است.
وی با تاکید بر نقش حمایتی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از تولیدکنندگان و تلاش برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان با ایجاد بسترهای لازم برای کاهش فاصله تولید تا مصرف محصولات کشاورزی، خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت میادین همواره آمادگی دارد تا غرفه‌های مناسبی را برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در چارچوب قوانین و مقررات در اختیار تولیدکنندگان بگذارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها