۱۳۹۸ چهارشنبه ۹ مرداد چاپ

آثار بهداشتی و اقتصادی طرح عرضه بهداشتی دام برای شهر و شهروندان

آثار بهداشتی و اقتصادی طرح عرضه بهداشتی دام برای شهر و شهروندان

اقتصاد میهن: شهردار شب تهران در بازدید از جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام، از اجرای طرح عرضه بهداشتی دام به عنوان اقدامی که آثار و نتایج بهداشتی و اقتصادی برای شهر و شهروندان به همراه دارد، نام برد.

ه گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد در بازدید شبانه از قربانگاه‌های در دست ساخت مناطق 2 و 5 که برای روزهای عرفه و عید سعید قربان آماده سازی می‌شود، بر اهمیت و تاثیر طرح عرضه بهداشتی دام بر بهداشت شهر و سلامت شهروندان تاکید کرد.
وی با اعلام اینکه اجرای این طرح علاوه بر اثرات بهداشتی از جمله پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک دام و انسان، تاثیرات اقتصادی قابل توجهی نیز دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با آرامش خاطر نسبت به خریداری دام از این مراکز اقدام نمایند، چرا که علاوه بر معاینه دقیق دام‌ها توسط دامپزشکان سازمان دامپزشکی، عرضه دام زنده در این مراکز با قیمت مصوب و با توزین دقیق صورت می‌پذیرد. گفتنی است، شب گذشته سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، شهردار شب تهران بود که علاوه بر بازدید از جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام، از برج میلاد بازدید و نحوه فعالیت نیروهای خدمات شهری در مناطق غربی و مرکزی تهران را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها