به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین، در این مراسم از برترینهای نمایندگان و شبکه فروش این شرکت در بخشهای نمایندگان برگزیده استانی و کشوری، نمایندگان و مدیران فروش برتر در بیمههای عمرانفرادی، نمایندگان برتر جدید و برگزیدگان جشنواره فروش پویش و در بخش جنبی از کارگزاران متعامل منتخب با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس یادبود تقدیر به عمل آمد.طی این مراسم، حسین کریمخان زند؛ مدیر عامل این شرکت، با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی در بیمه نوین نگاهی بدون مرز میان کارکنان و نمایندگان است، گفت: توقع بیمه نوین از شبکه فروش خود، توسعه و اجتناب از رکود با تکیه بر محورهای آموزش، بررسی نقاط ضعف در عملکرد، ایجاد بینش و افق دید متعالی و گسترش بازارهای هدف است.
وی افزود: بینش ما اولویت و تقدم اعتبار بیمه نوین بر کسب پرتفوی صرف است. اعتباری که از اعتماد و ارج نهادن به شبکه فروش، تعامل شفاف با نمایندگان و بیمهگذار، فرآیند سریع پرداخت خسارت و افزایش خدمت رسانی نشأت گرفته است.کریمخان زند همچنین با اشاره به آنکه در سال گذشته بیمه نوین جزو شرکتهای برتر بیمه از نظر شاخصهای مالی بوده است، گفت: رویکرد تغییر در این شرکت از سه سال گذشته بر اساس تحقیقات و مطالعات میدانی انجام شد که در نتیجه آن به کارگیری روشهای نوین فروش، توسعه بازار با استراتژی متفاوت و در نظر داشتن ضریب خسارت هر استان، از میان بردن موانع اجرایی فروش مؤثر بر عملکرد نمایندگان بوده که چشم انداز کسب پرتفوی هزار میلیاردی را جزو سیاستهای کوتاه مدت و قابل دسترس بیمه نوین قرار داده است.
گفتنی است؛ انتخاب برترینهای شبکه فروش بیمه نوین در سال٩٧ با نگاه ویژه به فروش بیمههای عمر و سرمایهگذاری و بر اساس شاخصهایی همچون عملکرد و پتانسیل استانی، پرتفوی وصولی در بخش مورد نظر، درصد پایین معوقات حق بیمه و عدم تخلف از سوی نمایندگان مورد ارزیابی قرار گرفته است. همچنین در پایان، کارگاه آموزشی با محور اهمیت توسعه قابلیت های فردی در ارتقای فروش توسط محمود محمدیان؛ مدرس دانشگاه، برای نمایندگان حاضر در مراسم برگزار شد.