به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، تندیس زرین و لوح تقدیر به خاطر رضایتمندی مشتریان از شرکت بیمه دی در سالن همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما به احمد صفر زاده معاون فنی این شرکت به نمایندگی از مدیرعامل بیمه دی اهدا شد.پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق مرکز ارتباط این شرکت یکی از موارد رضایتمندی مشتری است به طوریکه مرکز ارتباطات بیمه دی در هر شبانه روز به طور متوسط به سئوالات سه هزار و ۵۰۰ نفر از طریق تلفن گویای ۱۶۷۱ پاسخ میدهد.کارشناسی و پرداخت خسارتهای بدنه و مالی خودرو تا سقف ۱۵ میلیون تومان، بدون نیاز به دفاتر و شعب این شرکت و همچنین ارائه خدمات ویژه امدادی خودرو برای دارندگان بیمه بدنه از جمله اقدامات این شرکت جهت جلب رضایت مشتریان است.
احمد صفرزاده معاون فنی و سرپرست معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی طی گفت و گویی با تاکید بر تسریع و تسهیل شرکت در فرآیندهای بیمهگری، رویکرد بیمه دی در پرداخت به موقع خسارت به زیاندیدگان و بیمهشدگان را از جمله اهم اقدامات در جلب رضایت مشتریان قلمداد کرد.وی گفت: بیمهشدگان و مشتریان بیمه دی طی اقدامات نوآورانه و فناورانه این شرکت، قادر به استفاده از خدمات متنوع این شرکت در بستر سوپر اپلیکیشن «دِیدار» هستند. وی افزود: راهاندازی تله مدیسین (ویزیت تلفنی) و ویزیت آنلاین برای ایثارگران معزز (با اولویت جانبازان ۷۰درصد) از دیگر اقداماتی است که در راستای رضایتمندی جامعه هدف این شرکت به انجام رسیده است. وی ابراز امیدواری کرد استمرار رویکرد خلاقانه بیمه دی در ارائهی خدمات و خدمات پس از فروش، اعتماد و رضایتمندی حداکثری مشتریان بیمه دی را توسعه و تداوم بخشد.