۱۴۰۴ چهارشنبه ۸ خرداد چاپ

امکان پیش‌پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه «مخابرات من» فراهم شد

امکان پیش‌پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه «مخابرات من» فراهم شد

اقتصاد میهن: با بهره‌گیری از سامانه «مخابرات من»، مشتریان تلفن ثابت می‌توانند به‌صورت غیرحضوری قبوض خود را به‌صورت پیش‌پرداخت تسویه کرده و از قطع میان‌دوره، تخلیه یا سلب امتیاز خط تلفن جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، با توجه به ضرورت پرداخت ماهانه قبوض تلفن ثابت و با هدف تسهیل امور مشترکان، امکان پرداخت پیش‌پرداخت صورتحساب‌ها از طریق سامانه یا اپلیکیشن «مخابرات من» فراهم شده است.در بسیاری از موارد، مشتریان به دلایلی مانند فراموشی پرداخت، سفر، ساخت‌وساز، حوادث غیرمترقبه یا سایر مشکلات، تمایل دارند مبلغی فراتر از کارکرد ماهانه تلفن خود پرداخت کنند تا از خدمات تلفن ثابت بدون اختلال بهره‌مند بمانند.  اکنون با توسعه درگاه‌های غیرحضوری، این خدمت به‌سادگی از طریق سامانه «مخابرات من» در دسترس قرار گرفته است.

برخی کسب‌وکارها نیز به دلیل وابستگی شدید به خطوط تلفن ثابت، به‌ویژه در تماس‌های کاری، نیاز دارند از قطع ناگهانی خط در دوره‌های میان‌دوره‌ای جلوگیری کنند. امکان پیش‌پرداخت قبض، راهکاری مؤثر برای این دسته از مشتریان نیز به‌شمار می‌رود.براساس این خبر، تمامی مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «مخابرات من» به نشانی my.tci.ir یا از طریق اپلیکیشن «مخابرات من»، و پس از تکمیل حساب کاربری خود، از امکان پیش‌پرداخت قبض بهره‌مند شوند و در صورت فراموشی یا تأخیر در پرداخت صورتحساب، با باقی‌مانده بستانکاری در حساب، از قطع یا سلب امتیاز تلفن خود جلوگیری کنند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه شرکت گهرزمین بانک سپه بانک سینا بانک تجارت بانک توسعه صادرات ایران بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها