۱۴۰۴ چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت چاپ

تمرکز راهبردی بانک مسکن بر بهبود تجربه مشتریان با تحول دیجیتال

تمرکز راهبردی بانک مسکن بر بهبود تجربه مشتریان با تحول دیجیتال

اقتصاد میهن: عضو هیأت مدیره بانک مسکن، با اشاره به خط‌ مشی جدید فناوری اطلاعات بانک، بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق مدل "اتحاد منافع" تأکید کرد و گفت: تمرکز ما بر افزایش شاخص‌های اعتماد، رضایت و امید در میان مشتریان و ذی‌نفعان است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن،احمد بیدی، با بیان اینکه تحلیل‌های ناکامل کسب‌وکار موجب ایجاد مشکلاتی در فرآیندها و اعتبارنامه‌ها (LC) شده است، بر لزوم بازنگری و بهینه‌سازی این فرآیندها تأکید کرد.وی سلامت در حوزه فناوری را یکی از اولویت‌های مهم بانک دانست و افزود: در مسیر توسعه سلامت فناوری هستیم و به طور مستمر بر آن کار می‌کنیم.بیدی خاطرنشان کرد: الگوی فکری در حوزه فناوری اکنون بر منافع کلان بانک متمرکز است.وی گفت: معنای خردمندی یعنی دغدغه‌مندی لحظه به لحظه در سازمان. خردمندی و دغدغه‌مندی باید در همه سطوح سازمان جاری باشد، چرا که مطالعه و تعمق در مسائل فناوری، لازمه پیشرفت است.

وی در خصوص بکار گیری ابزار و اقدامات متعدد در جهت کاهش تقارن های اطلاعاتی در اتخاذ تصمیمات مدیران بانک و تصمیم‌سازی‌های آتی از طریق ایجاد تعامل و همکاری نزدیک میان بخش‌های تخصصی تاکید کرد.بیدی تلاش‌های گسترده مجموعه فناوری بانک و شرکت ناواکو را ستود و افزود: در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر اجرای اقدامات عملیاتی در زمینه توسعه ابزارها و زیرساخت‌های پردازشی، ارتقاء سطح امنیت سایبری، بهبود سامانه‌ها و حرکت به سوی هوشمندسازی است. برطرف‌سازی موانع این مسیر نیز در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه شرکت گهرزمین بانک سپه بانک سینا بانک تجارت بانک توسعه صادرات ایران بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها