۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر چاپ
در چهارمین جشنواره روابط عمومی با عنوان «برند خوب»؛

نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بانک مسکن رسید

نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بانک مسکن رسید

اقتصاد میهن: در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، بانک مسکن به انتخاب هیأت داوران، موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن؛ در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی(برند خوب) که با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار شد، از سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو به ویژه «بانک مسکن» به دلیل اقدامات مؤثر و ایفای نقش حمایتی مستمر در زمینه مسئولیت اجتماعی قدردانی شد.

اقدامات بانک مسکن در حوزه مسئولیت اجتماعی

بانک مسکن که همواره اقدامات مؤثری در ایفای مسئولیت اجتماعی به انجام رسانده است؛ هر ساله با هدف محرومیت‌زدایی، بخشی از مانده منابع حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز را به ساخت و تکمیل مدارس و اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم کشور اختصاص می‌دهد. این اقدامات تاکنون به ساخت ۲۸ مدرسه از سوی بانک مسکن منتج شده است.از دیگر اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک مسکن می‌توان به مشارکت در کمپین «دوباره زندگی» و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت کارکنان بانک مسکن؛ کمک به ساخت بخش‌های درمانی و بیمارستانی در مناطق محروم کشور، یاری آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی، حمایت مالی از چندین مرکز و مؤسسه خیریه حمایت از نیازمندان و ایتام، حمایت از توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کودکان کار، حمایت از معلولان و افراد کم‌توان و برپایی موکب در مسیر راهپیمایی اربعین اشاره کرد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه صادرات ایران بانک سپه بانک تجارت بانک توسعه تعاون بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها
To Top