به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور برندهای معتبر در صنایع مختلف و با رویکرد شناسایی و معرفی شایسته ترین بنگاه های زنجیره ارزش اقتصاد ایران با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه های صنعتی خواجه نصرالدین طوسی و صنایع و معادن ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با تبریک این موفقیت گفت: بر اساس ارزیابی های کمیته علمی مجمع جهانی دیپلماسی برند ، این شرکت پالایشی با توجه به حضور موثر و مولد در توسعه زنجیره ارزش ملی و تاثیر گذاری در بازارهای منطقه ای و جهانی ، به عنوان یکی از سفرای اقتصادی ایران معرفی و صلاحیت آن در سطح اشتهارد تایید شد.دکتر احمد هاشمی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی کمیته علمی ایم مجمع، شرکت پالایش نفت بندرعباس در در ارتقاء شاخص های افزایش و بهبود کیفیت تولید، انرژی و محیط زیست و حرکت در جهت تکمیل زنجیره ارزش افزوده با توجه به طرح ملی ارتقای کیفیت محصولات سنگین و همچنین توجه به ایفای مسئولیت های اجتماعی برگزیده شد.وی بیان داشت: کسب این موفقیت از یک مجمع جهانی، نشاندهندهی استراتژی صحیح در چشم انداز شرکت پالایش نفت بندرعباس و اجرای طرح های توسعه با نگاه به آینده و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و تلاشهای صورت گرفته در دیپلماسی اقتصادی و برندینگ است.گفتنی است، مجمع جهانی دیپلماسی برند در راستای تدوین سند راهبرد ملی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیرههای ارزش راهبردی برگزار شد و در آن، موضوعاتی همچون ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی، امکانسنجی ایجاد کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران و تبیین فرصتهای توانمندسازی صنعتی ایران از طریق تقویت دیپلماسی اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.