۱۴۰۳ شنبه ۱۷ شهريور چاپ

سیرجان، آوردگاه فعالین معدنی

سیرجان، آوردگاه فعالین معدنی

اقتصاد میهن: دومین نمایشگاه نهضت تولید در معدن و صنایع معدنی و زنجیره فولاد و مس سیرجان؛ با حمایت شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر، گهر زمین، جهان فولاد سیرجان و توسعه آهن و فولاد گل گهر از ۱۹ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۳ در شهرستان سیرجان در محل گهر پارک سیرجان، بزرگترین مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشکری کشور برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد میهن، گهر پارک سیرجان از امکانات رفاهی، تفریحی و هتلی مناسب برای پذیرایی از مشارکت کنندگان برخوردار است .این رویداد، فرصتی مهم برای فعالین بخش معدن و صنایع معدنی کشور خواهد بود تا در سیرجان قطب صنایع معدنی کشور گرد هم جمع شده و به تبادل اطلاعات با یکدیگر بپردازند و فرصت‌های توسعه در بخش معدن و صنایع معدنی کشور را مجدد و به شکل دقیق ارزیابی کنند. سیرجان با تکیه بر پتانسیل ذخایر عظیم معدنی منطقه گل‌گهر توانست تا به اولین تکمیل‌کننده زنجیره آهن و فولاد در کشور تبدیل شود. همچنین ذخایر غنی معدنی در این شهرستان این فرصت را فراهم کرد تا صنعت مس نیز در این منطقه ایجاد شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک ملی بانک تجارت بانک سینا بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها