۱۴۰۳ شنبه ۱۷ شهريور چاپ

تکذیب خبر جریمه میلیاردی شرکت فولاد اکسین

تکذیب خبر جریمه میلیاردی شرکت فولاد اکسین

اقتصاد میهن: مدیرعامل عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با تکذیب خبر جریمه این شرکت در موضوع فروش محصولات خارج از بورس کالا ، گفت: نامه‌ای که منتشر شده است مربوط به اسفند پارسال از سوی شرکت فولاد اکسین به شرکت مادر تخصصی صبا انرژی در خصوص انتخاب وکیل در جهت عدم فروش و عرضه محصولات در بورس کالا در سال ۱۴۰۱ و در دوران مدیریت سابق است.

به گزارش اقتصاد میهن، علی محمدی افزود: شرکت فولاد اکسین تنها تولید کننده ورق‌های عریض در ایران و خاورمیانه است که در صنایعی از جمله پتروشیمی، نفت و گاز کاربرد دارد و کشورمان را از واردات این محصول بی نیاز کرده است و با توجه به اینکه پیمانکارانی که در طرح‌های وزارت نفت، شرکت گاز و یا پتروشیمی‌ها برنده می‌شوند محصولات خود را به شرکت سفارش می‌دهند و این محصولات دارای مشخصات فنی و اندازه‌های مشخص می‌باشند و کاربرد عمومی ندارند و قابل عرضه در بورس کالا نیستند و این مستندات توسط کارشناسان خبره صمت استان مورد تایید قرار گرفته و برای وزارتخانه و  سازمان تعزیرات حکومتی  ارسال شده است. وی بیان کرد: درآمد  ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی این شرکت ناشی از فروش محصولات  که در فضای مجازی متتشر شده است صحت ندارد و کل درآمد سال ۱۴۰۱ این شرکت ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده است و جریمه‌ای که بیان شده است در سال‌های گذشته و سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تیز مطرح شده بود که مستندات لازم به سازمان تعزیرات و نهاد‌های مربوطه ارسال شد و هیچ گونه جریمه‌ای برای شرکت صادر نشده است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک ملی بانک تجارت بانک سینا بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها