۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد چاپ
حسین گروسی تصریح کرد:

حمایت از تولیدکنندگان منطقه آزاد ماکو و رفع مشکلات واحدهای احصا شده در دستور کار

حمایت از تولیدکنندگان منطقه آزاد ماکو و رفع مشکلات واحدهای احصا شده در دستور کار

اقتصاد میهن: مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در دیدار با سرمایه گذاران واحدهای تولیدی در حال ساخت گفت: به دنبال احصای مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی که در بازدیدهای میدانی صورت گرفت، این مشکلات بررسی و با نگاه تسهیل گری رفع می شود.

به گزارش اقتصاد میهن، حسین گروسی با تاکید بر عزم سازمان برای رفع مشکلات و موانع تولید و سرمایه گذاری گفت: با زمانبندی انجام یافته، نسبت به رفع مشکلات واحدهای احصا شده اقدام می شود.

کلید رشد در دست صنعتگران

اگر نسبت به تولید اعتقاد و باور قلبی وجود داشته باشد، مشکلات به سرعت بررسی و مدیریت می شود. گروسی با درک درست از نقش افرینی تولید با اشاره به اینکه نگاه رییس دولت چهاردهم بسترسازی مناسب برای فعالیت‌های صنعتی، تولیدی و تجاری است افزود: کلید رشد و توسعه منطقه آزاد در دست صنعتگران و صاحبان صنایع است و در صورت رفع موانع پیش روی این قشر، شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.

چالش همیشگی قانونگریزی

سالهاست از وجود قوانین به اندازه کافی یاد می شود و حتی قوانین بیشتر از نیاز هم تصویب شده، اما در اجرا با مشکل رو به رو می شویم. در این رابطه رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مشکلات واحدهای تولیدی بخصوص سرمایه گذاران جدید، عدم اجرای قانون است گفت: مشکل تداخلات دستگاه های اجرایی و عدم اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، مسائل عدیده ای برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است.

امید به دولت چهاردهم

حسین گروسی که سالها در کسوت نمایندگی مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و ارتباط نزدیکی با مسعود پزشکیان رییس دولت چهاردهم و نماینده ۵ دوره مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی دارد و از نظریات وی بخوبی آگاه است،  ابراز امیدواری کرد: در دولت جدید به سکانداری دکتر پزشکیان و اتخاذ سیاست های حمایتی از تولیدکنندگان شاهد جهش چشمگیر تولید و رشد اقتصادی کشور باشیم.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک مسکن بانک ملی بانک تجارت بانک سینا بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها