۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد چاپ
در چهار ماهه ابتدایی سال محقق شد

رشد ۱۵ درصدی منابع و ۲۳ درصدی مصارف «وبملت» / پیشگامی بانک ملت در اعطای تسهیلات خرد تکلیفی و سامانه‌ای

رشد ۱۵ درصدی منابع و ۲۳ درصدی مصارف «وبملت» / پیشگامی بانک ملت در اعطای تسهیلات خرد تکلیفی و سامانه‌ای

اقتصاد میهن: مدیرعامل بانک ملت، از رشد بیش از ۱۵ درصدی منابع و ۲۳ درصدی مصارف این بانک در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد و عملکرد بانک ملت را در شاخص‌های مختلف مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد میهن، فرشید فرخ نژاد در مورد عملکرد بانک ملت در چهار ماهه ابتدایی سال جاری، با مثبت ارزیابی کردن رشد و عملکرد این بانک در شاخص های مختلف، از رشد بیش از ۱۵ درصدی منابع و ۲۳ درصدی مصارف خبر داد و گفت: بانک ملت با وجود شرایط بازار، توانسته است با مدیریت هزینه پول در چهار ماهه نخست سال بیش از ۱۵ درصد رشد منابع و ثبت بهترین رکورد در بین بانک های تجاری کشور و رشد ۲۳ درصدی مصارف را تجربه کند که بیانگر توجه این بانک به اعطای تسهیلات بویژه در بخش تولید است.فرخ نژاد با بیان این نکته که بانک ملت از ابتدای سال با رونمایی و اجرایی کردن دو خدمت جدید ریال دیجیتال به صورت پایلوت در جزیره کیش و بانکداری ویدئویی که تلفیقی از فناوری و استفاده از فرآیندهای بانکی برای تسهیل در امور مشتریان است، در مسیر جلب رضایت و پاسخگویی به نیاز مشتریان گام های موثری برداشته است، ادامه داد: در نیمه دوم سال نیز با استفاده از ظرفیت های بالای کارشناسان بانک ملت و همکاری با استارت آپ ها و شرکت های حوزه فناوری در خارج از مجموعه بانک، خدمات به روزتر و نوینی به مشتریان و مردم کشور ارائه خواهیم کرد.

وی درباره برنامه های آتی بانک ملت برای حمایت از سهام این بانک گفت: سهم بانک ملت یکی از بهترین سهم ها در صنعت بانکی است و پیشینه و آمار و ارقام گویای این امر است و با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری و با هدف استفاده از فرصت های دیده شده در قوانین جاری کشور، دو مرحله افزایش سرمایه در دستور کار قرار دارد که پس از اخذ مجوزهای لازم عملیاتی خواهد شد.

فرخ نژاد در پاسخ به سوالی  مبنی بر چگونگی پرداخت تسهیلات به مشتریان با دسته بندی تسهیلات به سه دسته خرد تکلیفی، مصرفی و تجاری گفت: بانک ملت در اعطای تسهیلات خرد تکلیفی از جمله ازدواج، فرزندآوری و مسکن روستایی همواره پیشگام بوده است و در کنار آنها با پرداخت تسهیلات سامانه ای مانند فرابانک متناسب با عملکرد مشتریان به بخش حقیقی پایانه های فروشگاهی تا سقف ۷ میلیارد تومان و در بخش حقوقی تا سقف ۱۴ میلیارد تومان متناسب با تمرکز فعالیت ها در بانک ملت، کارکرد و داشتن توجیه بابت دریافت، تسهیلات اعطا می کند و همچنین طرح های مختلفی مانند شایان، نیک وام و طرح های تشویقی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بانک ملت درباره محصول جدید ریال دیجیتال هم گفت: امن شدن محیط تراکنش، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عملیات مهم ترین تاثیرات استفاده از ریال دیجیتال است و بانک ملت به عنوان بانک عامل بانک مرکزی همسو با سیاست های کلان کشور، طرح ریال دیجیتال را به صورت پایلوت در جزیره کیش با موفقیت عملیاتی کرده است و در آینده ای نزدیک با سیاست های بانک مرکزی شاهد عملیاتی شدن این طرح از سوی شبکه بانکی کشور خواهیم بود.وی رضایت مشتریان و پاسخگویی به درخواست ها و ارائه خدمات مورد نیاز آنها را مهم ترین هدف بانک ملت عنوان کرد و با قدردانی از تلاش های کارکنان این بانک در کسب موفقیت های بدست آمده گفت: موفقیت های بانک ملت همواره به همت کارکنان متخصص در امور بانکی، زیرساخت های قدرتمند فناوری اطلاعات و ارائه محصولات جدید و خدمات نوین به دست آمده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها