۱۴۰۳ چهارشنبه ۳ مرداد چاپ
مهندس رحیمیان خبر داد

پیشرفت فیزیکی طرحRHU هلدینگ پترو پالایش اصفهان از مرز 83 درصد گذشت

پیشرفت  فیزیکی  طرحRHU هلدینگ پترو پالایش اصفهان از مرز 83 درصد گذشت

اقتصاد میهن: مدیر پروژه RHU هلدینگ پترو پالایش اصفهان ،در ارتباط با اجرای طرح RHU گفت: این پروژه به منظور حذف مواد سنگین و مضر از نفت کوره و ته ‌مانده برج تقطیر به مرحله اجرا درآمده است که به عنوان خوراک برای پروژه RFCC به شمار می‌رود.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی هلدینگ پترو پالایش اصفهان ،مهندس رحیمیان ادامه داد: نفت کوره تولیدی ٣.۵ درصد ناخالصی دارد که پس از خالص‌سازی، این میزان به نیم درصد می رسد.وی با بیان اینکه تاکنون در بخش مهندسی طرحRHU علی رغم پیچیدگی‌های خاص بومی سازی شده و حدود ۸۴ درصد پیشرفت داشته‌ایم، تصریح کرد: این پروژه در بخش اجرا پس از انتخاب پیمانکار از اردیبهشت ١۴٠٢ آغاز شد و براساس اوزان فیزیکی به ۵٧ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و با انحراف .١ درصد به سمت بهره‌برداری فاز اول تا انتهای سال ۱۴۰۴ پیش میرود. گفتنی است RHU ، طرح تصفیه و آماده سازی ته مانده تولید شده در برج های تقطیر پالایشگاه و ارسال آن به واحدRFCC به منظور تولید فرآورده های نفتی سبک و با ارزش همچون گاز مایع، نفتا، بنزین و نفت گاز می باشد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بنر ماه محرم بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها