۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير چاپ

آغاز برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه در پهناورترین منطقه پایتخت

آغاز برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه در پهناورترین منطقه پایتخت

اقتصاد میهن: شهردار منطقه ۴ از اجرای برنامه های شاد و مفرح تابستانه ویژه کودکان و نوجوانان در قالب برنامه های اوقات فراغت و تعطیلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی ؛علی اصغر کمالی زاده با ذکر این موضوع گفت: توجه به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور بسیار حائز اهمیت است. چگونه گذراندن زمان اوقات فراغت در ایام تعطیلات تابستان نسل آینده بسیار مهم بوده و برنامه ریزی اساسی می طلبد.وی ادامه داد: در این راستا والدین و مدیران شهری می بایست هدایتگر باشند و نه تصمیم گیرنده که صدالبته این اشتباه بزرگی است که برای آینده سازان کشور تصمیم گیری شود که این مطلب خود ثرات نامطلوبی بجا می گذارد و علائق و سلایق بچه ها در این میان حرف اول را می زند.کمالی زاده در ادامه درخصوص برنامه ریزی دقیق منطقه ۴ برای اجرای برنامه های تابستانی گفت: کودکان و نوجوانان در جهت کشف استعدادها، شناخت علائق و کسب مهارت های جدید نیاز به آموزش و برقراری ارتباط دوستانه با همسالان خود دارند، از این رو اداره آموزش های شهروندی منطقه۴ با برگزاری عناوین و برنامه های آموزشی با عنوان”زنگ تابستان” در کنار این عزیزان است.وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان۱۴۰۳ گفت: برنامه های شاد و مفرح ویژه ای برای کودکان و نوجوانان در سطح منطقه برنامه ریزی شده که میتوان به عناوینی نظیر تابستان داغ، یخ در بهشت (برگزاری اردوهای متنوع با موضوعات: تهران‌گردی، شب های آفتابی، مهر و ماه، نشاط کودکانه، زنگ آخر در مسیر آسمان) ، تکیه خوانی ، سینما کودک ، تابستان خواندنی ، فراموز سیار، ایستگاه گفت و شنفت ، همایش شهروند متعالی و…. اشاره کرد.شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: بالا بردن سطح آگاهی، نشاط و سلامت جسمی و روحی نسل های آینده از وظایف مدیریت شهری به شمار می رود که در این منطقه با برنامه ریزی مداوم در این راه تلاش می شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک ملی موسسه ملل بانک تجارت بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها