۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير چاپ

بوستان‌های منطقه دو آماده میزبانی از شهروندان تهرانی در ایام تابستان

بوستان‌های منطقه دو آماده میزبانی از شهروندان  تهرانی در ایام تابستان

اقتصاد میهن: بوستان های منطقه۲ با تجهیز و بهسازی زمین بازی کودکان و نصب وسایل بازی جدید فکری و هیجانی آماده میزبانی از فصل تابستان شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: همزمان با فصل تابستان و آغاز حضور شهروندان در بوستان ها برای گذران اوقات فراغت، ساماندهی بوستان ها در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.علی اصغر طاهری،  افزود: منطقه۲ با دارا بودن بیش از ۲۰۰بوستان منطقه ای و فرامنطقه ای از سرانه فضای سبز مناسبی برخوردار است که در فصل تابستان به صورت فضاهای فرامنطقه ای عمل کرده و میزبان شهروندان تهرانی و گردشگران می شود.طاهری افزود: بدین منظور طرح ساماندهی و بهسازی بوستان ها در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی شهرداران نواحی و اداره فضای سبز بوستان هایی که نیاز به بهسازی داشتند شناسایی و درقالب طرح ایمن سازی آماده شد.وی تجهیز و بازسازی زمین بازی کودکان در بوستان ها و نصب وسایل بازی جدید فکری هوشی و هیجانی از جمله اقدامات اجرایی است،گفت: این اقدامات در بوستان های چوبتراش، ارمکان، ار مغان، عزیزی، سپهر و طرشت در حال انجام است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بنر ماه محرم بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها