به گزارش اقتصاد میهن ، این رویداد نه تنها بر نمایش آخرین نوآوری ها، بلکه بر ایجاد روابط با ذینفعان الجی نیز متمرکز بود. در این رویداد بیش از ۵۰۰ مهمان حضور داشتند که هر کدام فرصت تجربه عملی با محصولات الجی را داشتند. در طی نمایشگاه، الجی آخرین محصولات و نوآوریهای خود را در حوزه لوازم خانگی به نمایش گذاشت که نه تنها زندگی روزمره را بهبود میبخشد، بلکه عملکرد، قابلیت ارتقاء و شخصیسازی منحصربهفردی را نیز ارائه میدهد. تمرکز این بخش از نمایشگاه الجی بر مجموعه ای از محصولات لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، دستگاه های تهویه هوا و غیره است.
در توضیح این رویداد، مدیر عامل خاورمیانه و آفریقایی ال جی، گفت: “نمایشگاه LG MEA 2024 جایی است که آخرین نوآوری های ما در آن نمایش داده میشود. ما مشتریان خود را در طی هر قدم از توسعه در ذهنمان نگه می داریم و محصولاتی که در اینجا به نمایش گذاشتهایم گواهی بر این وعده است. ما نه تنها لوازم مورد نیاز مصرفکننده را ارائه میدهیم، بلکه مزایای افزوده همچون تجربه منحصر به فرد، یک ظاهر زیبا و ویژگیهای انقلابی را نیز ارائه میدهیم که میتواند خانه کاربران را زیباتر کند.”در طول این رویداد، الجی همچنین یخچال محبوب این شرکت را با ویژگی MoodUP™ به نمایش گذاشت. این ویژگی که به دلیل نورهای رنگی هیجان انگیز و بی نظیر خود شناخته شده است، ویژگی منحصر به فردی را به آشپزخانهی هر خانه میبخشد. از طریق برنامه LG ThinQ™، کاربران میتوانند از بین ۲۲ رنگ برای پنل درب بالایی و ۱۹ رنگ برای پنل درب پایینی انتخاب کنند. علاوه بر زیبایی بصری، یخچال جدید الجی MoodUP™ دارای سه درب پنل LED و درب شیشه ای چهارم است. دربهای پنل میتوانند رنگهای خود را از طریق برنامه LG ThinQ شخصیسازی کنند، درحالیکه درب شیشه ای دارای قابلیت معروفLG InstaView است که داخل یخچال را با دو ضربه ساده نشان میدهد. همچنین دارای بلندگوهای بلوتوث داخلی است که برای پخش موسیقی در هنگام آشپزی عالی است.