به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی، این شرکت به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه ایران همواره به دنبال آن بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان و بیمه گزاران خود ارائه کنند و از سوی دیگر این ارائه خدمات با همراهی و خلاقیت شبکه فروش و نمایندگان شرکت انجام شود و این مهم در پنج چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی که در سال جاری از سوی مدیریت مجموعه ابلاغ شده، کاملا مشهود است.حال با این تفاسیر شرکت بیمه رازی در راستای اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک به ویژه استراتژی نماینده و شعبه محوری، جشنواره دائمی هفتههای هفت میلیونی موسوم به لیگ ستارگان رازی را با هدف آشنایی هر چه بیشتر جامعه با بیمههای عمر و زندگی و تغییر سبد فروش بیمهنامه از سوی نمایندگان طراحی و به اجرا در آورده است.
طبق بررسیها تا به امروز تعداد قابل توجهی از نمایندگان شرکت بیمه رازی، در این جشنواره شرکت کردهاند و حجم پرتفوی خود را در زمینه فروش بیمه نامههای عمر و زندگی افزایش دادهاند. بررسیها نشان از آن دارد که عملکرد تنها این ۳۶ نماینده در مدت اجرای لیگ ستارگان رازی رشد ۹۳۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است و ۱۱ نفر از نمایندگان رشد بیش از هزار درصد را از آن خود کردهاند که در این میان احمد نصرتپور- نماینده گرگان، هادی مودتی- نماینده یزد و فرامرز شجاعت وکیل- نماینده تبریز رشد بیش از ۱۵ هزار درصد را به ثبت رساندهاند.