کد خبر : 83838 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ شهريور
مدیرعامل بانک سینا تاکید کرد: ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات نوین اقتصاد میهن: مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه شرق تهران بر ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات نوین و به روز بانکی تاکید کرد.
ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات نوین

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در جمع همکاران منطقه شرق تهران افزود: امروزه با توسعه فناوری ها و تاثیر آن بر روند فعالیت بخش های مختلف، تلاش برای همراه شدن با این رهاورد قرن حاضر، یک ضرورت است. بنابراین برای موفقیت و جهش در عملکردها باید توسعه خدمات مبتنی بر فناوری را به عنوان یک ابزار توانمند در روند پیشرفت و تعالی، بیش از پیش مدنظر قرار دهیم.مدیرعامل بانک سینا در ادامه، با اشاره به این که یکی از مهم ترین راه های سودآوری شعب، اعطای تسهیلات است، گفت: در این زمینه باید تلاش شود تا از طریق تعامل با مشتریان و معرفی بهینه محصولات و خدمات اعتباری بانک، زمینه تحقق درآمد و سودآوری پایدار فراهم گردد.

دکتر ایمانی با اشاره به اینکه تحول و پویایی درگرو برخورداری از نیروی انسانی با انگیزه و با نشاط است، گفت: خوشبختانه بانک نیروهای مستعد، متخصص و دلسوزی دارد که با تلاش های مستمر خود مسیر حرکت به سمت پیشرفت و توسعه را هموار و تداوم می بخشند و ما قدردان زحمات و تلاش های این عزیزان هستیم.وی از همکاران خواست تا با سرلوحه قرار دادن اصل مشتری مداری، بانک را همواره در ارائه خدمات مطلوب در کمترین زمان ممکن به مشتریان و در تحقق اهداف یاری رسانند.

دکتر ایمانی در محل دفتر مدیریت شرق تهران و شعبه میدان مادر حضور یافت و با همکاران دیدار و گفت و گو کرد. مدیرعامل بانک سینا در بازدید از محل شرکت توسعه سینا هم ضمن تاکید بر اهمیت تلاش برای بهبود عملکرد و ارتقاء بهره وری به عنوان عاملی مهم در جهت تضمین حیات و موقعیت سازمانی، خواستار برنامه ریزی هدفمند، اولویت بندی اهداف و تلاش مضاعف برای افزایش کارایی و سودآوری این شرکت شد.بررسی عملکرد شعب منطقه در شاخص های مختلف عملکردی از دیگر برنامه های مدیرعامل بانک سینا در جریان بازدید از منطقه شرق تهران بود.