کد خبر : 83762 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ شهريور
گروه مالی سامان برگزار می کند چالش «دومجازی سامان» با 45 میلیون تومان جایزه نقدی اقتصاد میهن: گروه مالی سامان با هدف ترویج ورزش همگانی و با تاکید بر فاصله‌گذاری اجتماعی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بزرگ‌ترین چالش دو مجازی را برگزار می‌کند.
چالش «دومجازی سامان» با 45 میلیون تومان جایزه نقدی

زمان‌های مهم: تمرینات آماده‌سازی این چالش به صورت رسمی از سوم شهریور آغاز می‌شود و بازه زمانی ثبت رکورد ۲۴ تا ۳۱شهریور خواهد بود.
ثبت‌نام: افراد علاقه‌مند برای ثبت‌نام رایگان در چالش باید وارد سایت www.tehrunclub.com شوند و اطلاعات لازم را تکمیل کرده و سپس در اپلیکیشن استراوا (strava)که ملاک ثبت رکورد در این چالش است وارد صفحه رسمی چالش دو مجازی سامان شوند.
رکوردهای لازم:
چالش در دو سطح ۱۰ و ۲۱ کیلومتر برگزار می‌شود و هر فرد فقط مجاز به شرکت در یکی از سطوح ثبت رکورد است. رکوردگیری فقط در یک دور دویدن قابل ثبت و پذیرش است و مجموع رکوردها تا رکورد هدف مورد محاسبه قرار نمی‌گیرد.
جوایز: در این چالش ۴۵میلیون تومان جایزه به ۵۶ آقا و ۵۶ خانم که در دو رکورد ۱۰ و ۲۱ بهترین رکورد را ثبت کرده باشند یا تمام‌کننده باشند، تقدیم خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت در این‌ چالش به سایت کلاب تهران مراجعه کنید.