کد خبر : 83359 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۵ مرداد
ماجرای مهاجرت شقایق نوروزی و کشف حجاب او + تصاویر اقتصاد میهن: بیوگرافی شقایق نوروزی بازیگر نقش ترنگ و همسرش با عکس‌های جدید شخصی و ماجرای شروع فعالیت تا علت مهاجرت و طلاق از همسر او را می‌خوانید.
 ماجرای مهاجرت شقایق نوروزی و کشف حجاب او + تصاویر

شقایق نوروزی متولد 1363 در شیراز، بازیگر است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره تهران است و از کارهای دانشجویی با تئاتر شروع کرد تا اینکه جلوی دوربین رفت و حالا ساکن اسپانیاست.

خانواده شقایق نوروزی و علاقه به هنر بازیگری

در خانواده ای بزرگ شدم که اکثر آنها به رشته هنری از مجسمه سازی تا نقاشی گرایش داشتند، بطبع علاقه من به هنر به دوران کودکی و نوجوانی باز می گردد از سال آخر دبیرستان بطور جدی به بازیگری فکر کردم و به همین دلیل هم رشته تئاتر را در دانشگاه انتخاب و ادامه تحصیل دادم.

شقایق نوروزی دانشگاه از تبریز تا تهران

شش ترم در دانشگاه نبی اکرم تبریز بازیگری خواندم سپس برای ادامه تحصیل به تهران انتقالی گرفتم و چون دانشگاه سوره رشته بازیگری نداشت کارگردانی خواندم

شهرت شقایق نوروزی با نقش ترنگ سریال بیداری

در سال 1386 وقتی 23 ساله بود از طریق یکی از اساتید تئاتر به بهرام عظیم پور کارگردان معرفی شد تا اینکه از بین 300 – 400 نفر و پس از 3 مرحله تست انتخاب شد. بدین ترتیب او با نقش ترنگ اولین کار تصویری خود را انجام دادم و آنچنان درخشان ظاهر شد که آینده روشنی از مسیرش نمایان بود.

بازگشت شقایق نوروزی به تئاتر و کارگردانی

با وجود شهرتی که بدست آورد خیلی زود از صحنه تلویزیون کنار زده شد، به همین دلیل به تئاتر بازگشت و در چند فیلم تلویزیونی نیز ایفا کرد. او سال 88 در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد حضور داشتند تا اینکه بعدا به سمت ساخت فیلم و کارگردانی هم کشیده شد.

مهاجرت شقایق نوروزی به اسپانیا

در نهایت بعد از سال ها تلاش، خانم نوروزی در سال 96 وقتی 33 ساله بود بار سفر بست و برای همیشه ایران را به مقصد بارسلونای اسپانیا ترک کرد.

افشاگری شقایق نوروزی از آزار جنسی

این بازیگر پس از تایید اقامت اش در اسفند 98 خود را یکی از قربانیان خشونت علیه زنان معرفی کرد که در سال های فعالیت خود در ایران تحت فشار بوده است. او می گوید به عمد جلوی فعالیت های او گرفته شده است.

ماجرای طلاق شقایق نوروزی

بهرام عظیم پور کارگردان سریال بیداری در واکنش به صحبت های او نوشت : هر کس دیگری به جای شما بود بعد از آن نقش یگانه به بالاترین جایگاه پرتاب می شد. می خواهید ماجرای طلاقتان و نابودی و رها کردن همسرتان را گردن کارگردان ها بیاندازید! خانم بازیگر حالا در آنسوی آب خود را یک فعال حامی حقوق زنان معرفی می کند و تلاش می کند بتواند با آگاه سازی مشکلات زنان را به حداقل برساند.

از یوگا تا گیاهخواری

او که سال ها تجربه ورزش یوگا رو دارد، کلاس هایی آموزش این رشته رو بصورت مجازی برگزاری می کند و خود نیز پیرو رژیم غذایی گیاهخواری است.