کد خبر : 73277 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۳۰ تير
بیمه آسیا 61 ساله شد پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا اقتصاد میهن: بیمه آسیا، گنجینه ارزشمند صنعت بیمه و بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشوربا حاکمیت علمی و فنی در سایه عنایات و الطاف الهی در آستانه ورود به هفتمین دهه سال فعالیت خود، به یکی از ارکان صنعت بیمه کشور بدل شده است.
پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا

به خود می بالیم که بیمه آسیا در بیش از شش دهه فعالیت در حوزه اقتصادی کشور، همواره مسیر بالندگی را در راستای اهداف و برنامه های مدون شرکت طی کرده و افتخارات ماندگاری را کسب نموده است. جلب اعتماد و اطمینان بیمه گذاران محترم و ارائه خدماتی متمایز به فعالان اقتصادی کشور در صیانت از سرمایه های ملی از جمله مهم ترین این دستاوردهاست.

در شصت و یکمین سال تاسیس، موفق شدیم با تکیه بر توان فنی و عزم راسخ خانواده بزرگ و شایسته بیمه آسیا و در سایه وفاداری و اعتماد بیمه گذاران و سهامداران، به موفقیت های چشم گیر و تحسین برانگیزی دست پیدا کنیم که از آن جمله است، حفظ سهم 10/2 درصدی در بازار رقابتی صنعت بیمه کشور، تولید بیش از 60 هزار میلیارد ریال حق بیمه، پرداخت بیش از 33 هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان در کمترین زمان، کسب تاییدیه سطح یک توانگری مالی با شاخص 145 درصد از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حضور موثر و تاثیر گذار در عرصه ایفای مسئولیت های اجتماعی و تدوین سیاست ها و اجرای تصمیمات به روز در بحران شیوع ویروس کرونا ویژه بیمه گذاران، شبکه فروش و کارکنان.

توفیقات بیمه آسیا در بدو ورود به هفتمین دهه حیات خود، ثمره تلاش مستمر و سخت کوشی تمامی کارکنان خدوم وشبکه فروش بی بدیل این شرکت خوشنام و محبوب صنعت بیمه کشور است که در کمال صداقت و خودباوری، برای تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

به پاس این اعتماد، متعهدیم تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف عالیه شرکت بیمه آسیا بکار گیریم و در طلیعه شصت و دومین سالگرد تاسیس این شرکت، میثاق می بندیم با پشتیبانی از طرح های جدید بیمه ای، تقویت شبکه فروش، شناسایی نیاز مشتریان، گسترش و ارتقای ارتباط با مشتری، توسعه و تقویت برند، ارتقای سطح توانگری و اصلاح ترکیب پرتفوی همچنان در صنعت بیمه پیشرو بمانیم و در مسیر پویایی و توسعه گام برداریم . اینجانب ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، مشاوران، کارکنان، نمایندگان حقیقی و حقوقی، کارگزاران و سهامداران، از خداوند سبحان سلامتی و سربلندی شما عزیزان و توفیق روزافزون بیمه آسیا را در پیمودن مسیر رشد و تعالی آرزومندم.

مسعود بادین

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل