کد خبر : 73143 تاریخ : ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير
باقی‌مانده سهام عدالت عید غدیر و ۲۲ بهمن آزاد می‌شود اقتصاد میهن: رییس جمهور با اشاره به آزادسازی ۳۰ درصدی سهام عدالت اعلام کرد که ۳۰ درصد دیگر این سهام در روز عید غدیر و ۳۰ درصد دیگر نیز در روز ۲۲ بهمن آزاد خواهد شد.
باقی‌مانده سهام عدالت عید غدیر و ۲۲ بهمن آزاد می‌شود

وی در ادامه به موضوع بورس و ضرورت تقویت آن اشاره کرد و با تاکید بر اینکه بورس باید با استحکام به راه خودش ادامه دهد و همه مسئولیم که از اموال مردم به خوبی حراست کنیم، گفت: همچنین در این دوره زمانی ۳۰ درصد سهام عدالت آزاد شده، ۳۰ درصد در عید غدیر و ۳۰ درصد سهام هم برای ۲۲ بهمن آزاد می شود.

اعتراف به عقب ماندگی در مسکن

روحانی با بیان اینکه تصمیمات مهمی درباره مسکن، بورس و ارز اتخاذ کرده‌ایم، تصریح کرد:  اعتراف می کنم عقب ماندگی در مسکن داشته و دلیل آن این بود که برخی طرح های ما اجرایی نشد. گرفتار بودیم که مسکن ناتمام و بدون خدمات را به جایی برسانیم؛ بنابراین دچار عقب ماندگی شدیم، اما ۲۵۰ هزار هکتار زمین اطراف شهرها و روستاها به وزارت راه اختصاص داده شد که به زودی به یک میلیون هکتار می‌رسد تا زمین مورد نیاز را تهیه کنیم و وزارت راه بتواند شهرک ها را طراحی کند. سیصد هزار نفری که پول در بانک گذاشته اند به عنوان مسکن یکم، تهیه مسکن آنها در اولویت باشد. مستأجران هم در اولویت هستند. ثبت نام و ... در سامانه وزارت راه انجام شده و اولویت دارها مشخص شده است.