کد خبر : 72230 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ بهمن
عرضه جدیدترین نرم افزارERP داخلی با وام کم بهره اقتصاد میهن: متقاضیان جدیدترین نرم افزار ERP تولید داخلی با معرفی به صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف 80 درصد قیمت نرم افزار را می توانند وام با کمترین سود و بازپرداخت 3 ساله دریافت کنند.
عرضه جدیدترین نرم افزارERP داخلی با وام کم بهره

فرهاد الیشایی مدیرعامل شرکت شماران سیستم، در مراسم رونمایی از آخرین محصول نرم افزاری این شرکت گفت: امروز پس از حدود شش سال با تهیه زیرساخت ها و راهکارهای برنامه نویسی و توسعه، و همچنین تبدیل تکنولوژی های مدرن در نرم افزار شاهد رونمایی از shAuto ERP هستیم.وی هزینه ساخت این نرم افزار را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تا امروز دانست که با توجه به ادامه گسترش آن، بیشتر هم خواهد شد.
مدیرعامل شماران سیستم اضافه کرد: نرم افزار راهکارهای ERP جدید یک محصول تماما داخلی و بومی است که مناسب برای کسب وکارهای کشور تهیه و تولید شده است.همچنین فرحناز مرادی رئیس هیئت مدیره هلدینگ شماران سیستم اضافه کرد: قیمت این نرم افزار ERP داخلی یک هشتم مشابه خارجی آن برای خریدار داخلی تمام می شود و ضمن کمک به اقتصاد داخلی از خروج بی رویه ارز جلوگیری می شود.
وی یادآور شد: نرم افزار shAuto ERP در برابر هرگونه حملات ویروسی به پروتکل های امن تجهیز شده است و البته تیم پشتیبانی نیز همواره در کنار خریداران خواهد بود.
رئیس هیئت مدیره هلدینگ شماران، خواستار حمایت دولت در دو بخش از تولیدکنندگان نرم افزار شد و متذکر شد: اولین خواسته ما حمایت بیشتر دولت از شرکتهای دانش بنیان به منظور صادرات نرم افزارهای ایرانی است و دومین موضوع، شرایطی فراهم شود تا از مهاجرت نیروهای متخصص شرکتهادی داخلی کاسته شود.
 محسن خرم صابر قائم مقام مدیرعامل شرکت راهبران، در این مراسم با بیان اینکه نرم افزار shautoerp  را می توانید در فضای cloud نصب و از آن استفاده کنید، گفت: این امکان وجود دارد تا شما نرم افزار shautoerp را اجاره کنید و در فضای cloud راه اندازی کنید یا بهتر است بگویم  software as a service. وی ادامه داد: برای راه اندازی این نرم افزار ایرانی فقط کافی است تا از یکی از دیتاسنترها یک فضای مناسب تهیه کنید و نرم افزار را در آنجا نصب کنید و با این کار شما می توانید از هر جایی در دنیا با سرعت بالا و با کمترین هزینه نرم افزار را اجرا و استفاده کنید.
به گفته صابر، با توجه به اینکه شرکت شماران سیستم جزو شرکتهای دانش بینان است، شرکتهایی که قصد خرید نرم افزار را دارند با معرفی به صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف 80 درصد قیمت نرم افزار را می توانند وام با کمترین سود و بازپرداخت 3 ساله دریافت کنند.
سعید سلیمانی سرپرست فروش شاتو، در این مراسم با توجه به اینکه شرکت شماران به دلیل ارائه نرم افزار در کلاس جهانی برای اخذ گواهینامه های بین المللی اقدام کرده و موفق به اخذ گواهینامه TEC از کشور کانادا شده است، بیان کرد: این گواهینامه در 8 حوزه فنی، استانداردهای موجود در نرم افزار را بررسی کرده و امتیار بسیار بالایی را در این سایت به نرم افزار شاتو داده است.
وی با بیان اینکه نرم افزار shAuto ERP موفق به اخذ گواهی نامه امنیت افتا نیز از مراجع داخلی اخذ شده است، از ویژگی های خاص این نرم افزار به چند زبانه بودن، مدیریت ساختار جداول اطلاعاتی در فرم ها، وجود فرم ساز مستقل از فرایند، ارائه استاندارد SPA (Single Page Application)  در خصوص سرعت نرم افزار و ارائه صفحات Responsive  برای اجرا شدن نرم افزار در تمامی دستگا های هوشمند(موبایل، تبلت و ...) اشاره کرد. سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: زیر ساخت نرم افزار شاتو ERP از بستر متن باز     NetCore  مایکروسافت بهره گیری کرده و تلفیقی قدرتمند از فریم ورک Angular7.2 و زبان Type Script مایکروسافت است.