دکتر محمدرضا حسین زاده در نشست هم اندیشی مدیران شعب مشمول طرح بانک آفیسر بانک که امروز با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه، حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل، نادر اکبری وند رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و همچنین روسای شعب، روسای حوزه ها، کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی ادارات امور شعب تهران و ناظران بانک آفیسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه در استراتژی رقابت دو عامل دارا بودن وجه تمایز و پایین بودن قیمت تمام شده، موفقیت هر سازمان یا واحد تولیدی را رقم میزند، افزود: پیاده کردن سیبا در نظام بانکی و الگو گرفتن تمامی بانکها از بانک ملی ایران موجب شد تا این بانک در عرصه بانکداری پیشتاز باشد و این روند در سالهای گذشته نیز همچنان ادامه داشته است.
وی با بیان اینکه بانکهایی که نتوانند خود را با تکنولوژی سازگار کنند حرفی برای گفتن نخواهند داشت، تصریح کرد: امروز مردم، بانک ملی ایران را یک بانک نوآور میدانند چرا که محصولات جدید هر چند ماه یکبار رونمایی میشود و این بانک محصولات متمایزی را به نظام بانکی کشور ارایه میکند. مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: زمانی که قانون، استفاده از شبکههای اجتماعی خارجی را برای ارایه خدمات مالی و بانکی از سوی بانکها منع کرد، بانک ملی ایران اپلیکیشن بله را ارایه کرد و این محصول یک وجه تمایز در شبکه بانکی محسوب میشود و در حال حاضر نیز ۲۲ بانک عضو این سامانه هستند.