کد خبر : 102313 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۶ آذر
رونمایی از سه محصول جدید «ریال دیجیتال»، «باشگاه مشتریان» و «بانکداری ویدیویی» توسط بانک سپه اقتصاد میهن: طی مراسمی در حاشیه یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، از سه محصول جدید ریال دیجیتال، باشگاه مشتریان و بانکداری ویدیویی بانک سپه رونمایی شد.
رونمایی از سه محصول جدید «ریال دیجیتال»، «باشگاه مشتریان» و «بانکداری ویدیویی» توسط بانک سپه

به  گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، محصول “ریال دیجیتال”، طراحی مشترک شرکت‌های امیدپی و امیدتک به عنوان تحولی کلیدی در نظام پولی کشور به شمار می رود. این محصول با هدف افزایش شفافیت، امنیت و سرعت تراکنش‌ها، توسعه یافته و بستری را برای دیجیتالی‌سازی فرآیندهای مالی فراهم می‌کند.محصول “باشگاه مشتریان” نیز پلتفرم باشگاه مشتریان بانک سپه و حاصل تلاش کارشناسان شرکت امیدبوم می باشد که با هدف ارتقای تعاملات مشتریان و ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده، امکان بهره‌مندی از امتیازات ویژه را برای کاربران فراهم می‌آورد. محصول “بانکداری ویدیویی” طراحی شده در شرکت امیدتک نیز با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ویدیویی، تجربه مشتریان در تعامل با خدمات بانکی را بهبود بخشیده و فرآیندهای بانکی را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند. مدیرعامل بانک سپه در این مراسم اظهار داشت: رونمایی از این سه محصول، بیانگر تعهد بانک سپه به پیشرفت فناوری و نوآوری در صنعت بانکداری است.‌دکتر آیت اله ابراهیمی خاطرنشان کرد: بانک سپه در مسیر ارائه خدمات هوشمند و دیجیتالی به مشتریان، برنامه ها و اقدامات بزرگی را در دستور کار دارد.‌