کد خبر : 101617 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر
ادعای ارتش اسرائیل: از ۸۵ تُن بمب برای ترور نصرالله استفاده کردیم! اقتصاد میهن: رادیو ارتش رژیم اسرائیل مدعی شدجنگنده‌های اسرائیلی ۸۵ بمب سنگرشکن که وزن هرکدام یک تُن بوده را در عملیات ترور سیدحسن نصرالله استفاده کردند.
ادعای ارتش اسرائیل: از ۸۵ تُن بمب برای ترور نصرالله استفاده کردیم!

به گزارش  پایگاه خبری اقتصاد میهن، رادیو ارتش رژیم اسرائیل با انتشار تصاویری از اتاق عملیات حمله دیروز به بیروت با حضور وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش این رژیم، جزییاتی از حملات دیروز به ضاحیه جنوبی بیروت منتشر کرد.  این رسانه صهیونیستی گزارش کرد که جنگنده‌های اسرائیلی ۸۵ بمب سنگرشکن که وزن هرکدام یک تُن بوده را در این عملیات برای ترور سیدحسن نصرالله استفاده کردند.

نیویورک تایمز: اعضای حزب الله پیکر نصرالله را صبح شنبه شناسایی کردند

در همین راستا نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرد که اعضای حزب الله پیکر نصرالله را پیدا کرده و صبح شنبه آن را شناسایی کردند. این مقامات افزودند: اعضای حزب الله پیکر علی کرکی، فرمانده نظامی را در کنار پیکر سیدحسن نصرالله پیدا کردند. مقامات اسرائیلی مدعی شدند که بیش از ۸۰ بمب در عرض چند دقیقه بر محل حضور سیدحسن نصرالله پرتاب شد.

آن‌ها اعا کردند: اسرائیل ماه‌ها بود که از محل حضور نصرالله خبر داشت و تصمیم گرفت دیروز به او حمله کند زیرا معتقد بود که قبل از اینکه از رادار ناپدید شود، فرصتی وجود دارد.  این مقامات خبر دادند: حزب‌الله ممکن است به زودی هاشم صفی‌الدین را به عنوان دبیرکل جدید خود به جای نصرالله معرفی کند.