لوح زرین مشتریمداری به پتروشیمی بوعلی سینا رسید
اقتصاد میهن: در چهارمین جشنواره یکصد واحد مشتری مداری، تندیس لوح زرین به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا اهدا شد.
به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، چهارمین جشنواره سراسر واحد مشتری مداری در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما با رویکرد تجلیل از بنگاههای تولیدی، بازرگانی و خدماتی، برگزار شد.این جشنواره که با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزرات ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات صورت گرفته بود، از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که در راستای استراتژی خود به منظور افزایش فروش و درآمد شرکت با شناسایی نیازهای مشتریان و ایجاد زیرساختهای مناسب و تعهد در ارائه خدمات به مشتریان موجب شد که مورد تجلیل قرار گیرد.مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این جشنواره گفت: از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال جاری، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در افزایش تولید، فروش، درآمد و حتی سود همواره استمرار داشته است.منصور حمید خاطر نشان کرد: در همین راستا این شرکت توانسته با شناسایی نیازهای مشتریان و ایجاد زیرساختهای مناسب و همچنین تمرکز بر کیفیت، قیمت و ارتباط فعال و موثر با مشتری این توفیق را داشته که در خدماترسانی ارزشمند برای مشتریان تلاش کند.