۱۴۰۲ چهارشنبه ۲ اسفند چاپ

کسب تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

 کسب تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

اقتصاد میهن: شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر برای دومین سال متوالی موفق به کسب تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن ، بیستمین و یکمین همایش تعالی سازمانی با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد.جایزه ملی تعالی سازمانی مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام مدیریتی سازمان ها و شرکت ها و نتایج موفقیت‌های آنها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس الگوی تعالی سازمانی کشور است.شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در دوره گذشته سال ۱۴۰۱ این رویداد ملی تندیس بلورین دریافت کرده بود که در این دوره به همت و پشتکار همه کارکنان با کسب امتیازات بیشتر نسبت به سال قبل، این افتخار را تکرار کرد.گفتنی است در بخش تندیس ها تنها ۹ شرکت و سازمان در کشور از جمله شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر حائز تندیس این جایزه ملی شدند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها