۱۴۰۲ شنبه ۲ دي چاپ
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد خوزستان مطرح کرد

رشد حاشیه سود شرکت فولاد خوزستان / فروش ۹۰۰ هزارتن آهن اسفنجی در برنامه کار فولاد خوزستان

رشد حاشیه سود شرکت فولاد خوزستان / فروش ۹۰۰ هزارتن آهن اسفنجی در برنامه کار فولاد خوزستان

اقتصاد میهن: معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد خوزستان گفت: نکته کلی که باید در نظر گرفته شود قطار حرکت فولاد خوزستان در چند سال اخیر بوده و همچنان به سرعت در حال حرکت است، حاشیه سود امسال فولاد خوزستان با توجه به ارزیابی سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ بین ۱۲ تا ۱۳ درصد می‌باشد که به زودی اخبار خوبی خواهید شنید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی فولاد خوزستان  ،مهندس رضا وکیلی در گردهمایی فعالان بازار سرمایه با مدیران فولاد خوزستان گفت: نکته کلی که باید در نظر گرفته شود قطار حرکت فولاد خوزستان در چند سال اخیر بوده و همچنان به سرعت در حال حرکت است، حاشیه سود امسال فولاد خوزستان با توجه به ارزیابی سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ بین ۱۲ تا ۱۳ درصد می‌باشد که به زودی اخبار خوبی خواهید شنید.وی گفت: با افزایش فروش آهن اسفنجی در فولاد خوزستان سعی شده قسمتی از کاهش سود ناشی از قطع برق جبران شود. وی ادامه داد: برنامه ما در سال آینده فروش ۹۰۰ هزارتن آهن اسفنجی است که این موضوع از طریق را ه اندازی مگامدول زمزم ۳ عملیاتی خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها