۱۴۰۲ دوشنبه ۲۰ آذر چاپ
انتقادات صریح مرجع تقلید شیعیان از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی؛

آیت الله العظمی مظاهری:سراغ نداریم در صد سال اخیر وضع اقتصاد به این بدی باشد/ ترس و واهمه عجیبی میان مردم حکم فرماست

آیت الله العظمی مظاهری:سراغ نداریم در صد سال اخیر وضع اقتصاد به این بدی باشد/ ترس و واهمه عجیبی میان مردم حکم فرماست

اقتصاد میهن: یکی از مراجع عظام تقلید با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور گفت: ما سراغ نداریم در این ۴۰ ساله، بلکه از نظر تاریخ، در این صد ساله قضیه اقتصاد به این بدی پیاده شده باشد.

به گزارش  پایگاه خبری اقتصاد میهن ، آیت الله العظمی حسین مظاهری در دیدار خود با رئیس جمهور و هیأت همراه در اصفهان، با تأکید بر اینکه اگر اقتصاد مردم خوب نباشد دین مردم ضرر می خورد، اظهار کرد: این قضیه اقتصاد الان یک صورت زشتی پیدا کرده است. ما سراغ نداریم در این ۴۰ ساله، بلکه از نظر تاریخ، در این صد ساله قضیه اقتصاد به این بدی پیاده شده باشد.

وی خطاب به رئیسی هشدار داد: بدانید که این قضیه اقتصاد خیلی مردم را متلاطم کرده، حق هم دارند و قضیه اقتصاد باید هر چه زودتر حل شود. چیزهای غریب و عجیبی راجع به اقتصاد الان هست و مردم مبتلا هستند؛ ترس و واهمه عجیبی هم میان مردم حکم فرماست.این مرجع تقلید گفت: مردمی که اقتصاد ندارند، دین ندارند؛ مردمی که اقتصاد ندارند، نشاط ندارند و مردمی که اقتصاد ندارند، باید بگویم وضع دین و اخلاقشان فوق العاده پایین هست.

آیت الله العظمی مظاهری در ادامه، با بیان اینکه قضیه آب زاینده رود پیش ما بسیار مهم است، افزود: لذا من تقاضا دارم به هر اندازه که ممکن است راجع به قضیه آب زاینده رود پیگیری  کنید. این موضوع امر ی حیاتی است و {پیگیری آن} برای همه لازم و واجب است و اگر{اینگونه} نباشد، عدم حل  این امر حیاتی منجر به مشکلات و بدبختی ها می شود وی در پایان گفت: امیدوارم به زودی این قضیه آب زاینده رود حل شود و ان شاء الله حل این امر حیاتی در آتی برای همه مفید و خوب باشد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها