۱۴۰۲ دوشنبه ۱۳ آذر چاپ

با پاسخ قاطع مادر آذری جهرمی؛ روزنامه کیهان وادار به عذرخواهی شد!

با پاسخ قاطع مادر آذری جهرمی؛ روزنامه کیهان وادار به عذرخواهی شد!

اقتصاد میهن: مادر محمدجواد آذری جهرمی به روزنامه کیهان که معترض عدم حضور او در جبهه شده بود پاسخ داد.

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

 ظاهرا در ستون سخن خوانندگانِ محترم روزنامه کیهان، مطلبی در مورد عدم حضور حقیر در جنگ منتشر شده و در فضای مجازی دست به دست و مادرم هم از آن مطلع شده‌اند. پیامی برای برادرم ارسال کرده و امر کرده‌اند که در پاسخ به ادعای مطرح شده در کیهان پاسخی داده شود. برادرم هم برای اجابت امر با بنده تماس گرفتند. او افزود: حسب الامر حاج‌خانوم، عین صوت ایشان برای اطلاع آن خواننده بزرگوار کیهان و همچنین گردانندگان این روزنامه، عینا پیوست و منتشر می کنم.  مادر آذری جهرمی گفت: روزی که برادر محمدجواد شهید شد او ۴ سالش بود. بچه ۱۴ ساله، ۱۶ ساله جبهه رفته است ولی بچه ۴ ساله می تواند به جبهه رود؟ روزنامه کیهان یا هر کس دیگر که نوشته و گفته است اینگونه جوابشان را بدهید.

کیهان از آذری جهرمی عذرخواهی کرد

در همین رابطه کیهان  ضمن عذرخواهی از آذری جهرمی نوشت: در ستون کیهان و خوانندگان دیروز مطلبی به نقل از یک خواننده آمده بود که در انتشار آن دقت لازم و کافی نشده بود.  خواننده‌ای گفته بود: « رئیس‌جمهور سابق اظهار کرده این روزها کسانی که جنگ ندیده‌اند چقدر ادعا دارند! حتما منظورشان وزرای خودش مثل وزیر ارتباطات جهرمی و ظریف را می‌گوید! یا امثال خودش که در جنگ بودند و افتخار دادن جام زهر به امام را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند!‌». بدیهی است که سن آقای جهرمی ایجاب نمی‌کرد در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشته باشند که متاسفانه به این نکته توجه نشده و پیام تلفنی مورد اشاره به چاپ رسیده بود.  کیهان ضمن پذیرش خطای ناخواسته خود، پوزش از آقای آذری جهرمی را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌داند و امیدوار است این پوزش جبران خطای یاد شده را کرده باشد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها