۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۱ تير چاپ

بهار میهن با خروج از ماده ۱۴۱ و ثبت سود ۵۷۳۵ میلیارد ریالی

بهار میهن با خروج از ماده ۱۴۱ و ثبت سود ۵۷۳۵ میلیارد ریالی

اقتصاد میهن: شرکت بیمه میهن در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با تحقق سود خالص ۵۷۳۵ میلیاردی از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج و توانست به ازای هر سهم ۳۸۳۴ ریال سود شناسایی کند.

به گزارش اقتصاد میهن، در حالی که در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ این شرکت با مشکلات عدیده ای از نظر حاکمیت شرکتی و وجود دو هیات مدیره ثبتی درگیر بود؛ لیکن با تغییر تیم مدیریتی این بنگاه اقتصادی، شاهد تغییر اساسی در وضعیت بنیادی شرکت بودیم به نحوی که میهن از زیان ۳۱۸۹ میلیارد ریالی در پایان اسفند ۱۴۰۰ به سود خالص ۵۷۳۵ میلیارد ریالی در پایان اسفند ۱۴۰۱ دست یافت.همچنین زیان خالص فعالیت های بیمه ای این شرکت از ۲۵۴۸ میلیارد ریال در اسفند ۱۴۰۰ به سود خالص ۵۲۲میلیارد ریالی فعالیت بیمه ای در پایان اسفند ۱۴۰۱ دست یافته است.

رویکرد جدید بیمه میهن در جذب پرتفوی بیمه ای شرکت های هم گروه، کنترل و مدیریت هزینه های مالی و عمومی شرکت، ارائه خدمات متمایز و ورود باقدرت به حوزه اینشورتک و ارایه خدمات بیمه ای از طریق آپ تخصصی می تواند حرکت شرکت را در مسیر کسب شایستگی هموارتر سازد. بیمه میهن با افزایش سرمایه سعی در آن دارد که حقوق سهامداران خرد را به حداکثر رسانده و کفایت سرمایه خود را به منظور جذب پرتفوهای بیمه ای بزرگ افزایش داده و با انعقاد قراردادهای جدید و افشای آنها در سایت کدال باید منتظر خبرهای خوشحال کننده از این شرکت باشید.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها